Blog

Czy jesteś gotowy na osiągnięcie sukcesu w Internecie? Specjalnie dla Ciebie publikujemy informacje o zmieniających się trendach w branży marketingu internetowego, abyś mógł w pełni wykorzystać jego potencjał. Doradzamy, w jaki sposób można zwiększyć konwersję, korzystając z różnorodnych kanałów marketingowych. Sprawdź co dzieje się na lokalnym rynku usług marketingowych i poznaj nas jeszcze lepiej.

planowanie działań seo

10 błędów popełnianych w działaniach SEO

20.09.2019 | Marketing internetowy

Optymalizacja strony internetowej bezsprzecznie niesie za sobą wiele korzyści - im większa widoczność w wyszukiwarce Google, tym bardziej realne staje się nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem. Jednak należy mieć świadomość tego, że podczas prowadzenia działań SEO bardzo łatwo o popełnienie błędu. Dowiedz się, jakie czynniki mają wpływ na skuteczność pozycjonowania strony i na co należy uważać podczas jej optymalizacji.

regularne publikowanie postów w wizytówce Google Moja Firma

5 powodów, dlaczego powinieneś korzystać z postów w wizytówce Google Moja Firma

05.03.2019 | Marketing internetowy

Mimo że wpisy informacyjne w wizytówce Google Moja Firma nie są już nową funkcją, zdaje się, że wciąż wiele firm nie dostrzega ich potencjału. Poznaj 5 powodów, dlaczego warto wdrożyć je do strategii promocyjnej swojego biznesu.

mapa Google

Lokalne wyniki wyszukiwania - najważniejsze czynniki rankingowe 2018

08.01.2019 | Marketing internetowy

Prowadzisz lokalną firmę? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają teraz na pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i w jakie aspekty warto aktualnie inwestować w szczególności.

strategia storytellingowa

Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka

18.10.2018 | Marketing internetowy

Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!

konferencja Google w Brukseli

Spotkanie ambasadorów Google Growth Engine w Brukseli

01.06.2018 | Kroniki agencji

Nieustanny rozwój technologii i jej coraz większy wpływ na nasze życie codzienne, zdecydowanie prowokuje do dyskusji. Kierunek, w którym zmierzamy, jest wciąż wielką niewiadomą, co w wielu z nas wywołuje zarówno ekscytację, jak i niepewność, a nawet strach. Właśnie ta niepewność stanowiła punkt wyjścia do dyskusji na temat przyszłości rynku pracy, wpływu sztucznej inteligencji coraz śmielej wkraczającej w nasze życie oraz umiejętności najbardziej pożądanych przez pracodawców, w której wzięliśmy udział w Brukseli.

koncentracja podczas pracy

5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność

31.01.2018 | Narzędzia i zasoby

Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu? Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.

insighty w marketingu

Czym są insighty konsumenckie?

28.12.2017 | Marketing internetowy

Insight to fundament skutecznej kampanii promocyjnej. Determinuje kierunek prowadzonych działań marketingowych oraz w długoterminowej perspektywie wzmaga rozwój marki. Wyjaśniamy, na czym polega poszukiwanie insightów i wskazujemy, co jest w tym procesie najbardziej istotne.

statystyki Google Analytics

7 narzędzi analitycznych dla marketerów

29.11.2017 | Narzędzia i zasoby

Rzetelna analiza danych to klucz do sukcesu kampanii. Przedstawiamy listę 7 najlepszych narzędzi, które z powodzeniem usprawniają analityczną pracę marketerów.

strategia movement marketingowa

Movement marketing - jak poruszyć konsumenta i zyskać jego poparcie?

31.10.2017 | E-biznes

Współcześnie marka musi wyróżniać się na tle konkurencji czymś więcej niż jedynie atrakcyjnym produktem. Coraz istotniejsze staje się jej społeczne zaangażowanie i wartości, które prezentuje. Aby pozyskać zaufanie konsumentów, coraz więcej korporacji decyduje się na wdrożenie do swoich działań promocyjnych, strategii movement marketingowej. Sprawdź, na czym to polega i jakie korzyści płyną z tego typu działań.

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Marketing internetowy

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę internautów.

12 narzędzi content marketingu

12 narzędzi content marketingu

12.05.2017 | Narzędzia i zasoby

Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

26.04.2017 | Kroniki agencji

Zobacz relację ze spotkania Ambasadorów programu Growth Engine w Atenach. Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali zaproszeni CEO, startupowcy, właściciele biznesów opartych na nowoczesnych technologiach oraz specjaliści ds. marketingu z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności