Blog

Czy jesteś gotowy na osiągnięcie sukcesu w Internecie? Specjalnie dla Ciebie publikujemy informacje o zmieniających się trendach w branży marketingu internetowego, abyś mógł w pełni wykorzystać jego potencjał. Doradzamy, w jaki sposób można zwiększyć konwersję, korzystając z różnorodnych kanałów marketingowych. Sprawdź co dzieje się na lokalnym rynku usług marketingowych i poznaj nas jeszcze lepiej.

strategia storytellingowa

Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka

18.10.2018 | Marketing internetowy

Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!

konferencja Google w Brukseli

Spotkanie ambasadorów Google Growth Engine w Brukseli

01.06.2018 | Kroniki agencji

Nieustanny rozwój technologii i jej coraz większy wpływ na nasze życie codzienne, zdecydowanie prowokuje do dyskusji. Kierunek, w którym zmierzamy, jest wciąż wielką niewiadomą, co w wielu z nas wywołuje zarówno ekscytację, jak i niepewność, a nawet strach. Właśnie ta niepewność stanowiła punkt wyjścia do dyskusji na temat przyszłości rynku pracy, wpływu sztucznej inteligencji coraz śmielej wkraczającej w nasze życie oraz umiejętności najbardziej pożądanych przez pracodawców, w której wzięliśmy udział w Brukseli.

koncentracja podczas pracy

5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność

31.01.2018 | Narzędzia i zasoby

Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu? Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.

insighty w marketingu

Czym są insighty konsumenckie?

28.12.2017 | Marketing internetowy

Insight to fundament skutecznej kampanii promocyjnej. Determinuje kierunek prowadzonych działań marketingowych oraz w długoterminowej perspektywie wzmaga rozwój marki. Wyjaśniamy, na czym polega poszukiwanie insightów i wskazujemy, co jest w tym procesie najbardziej istotne.

statystyki Google Analytics

7 narzędzi analitycznych dla marketerów

29.11.2017 | Narzędzia i zasoby

Rzetelna analiza danych to klucz do sukcesu kampanii. Przedstawiamy listę 7 najlepszych narzędzi, które z powodzeniem usprawniają analityczną pracę marketerów.

strategia movement marketingowa

Movement marketing - jak poruszyć konsumenta i zyskać jego poparcie?

31.10.2017 | Blog

Współcześnie marka musi wyróżniać się na tle konkurencji czymś więcej niż jedynie atrakcyjnym produktem. Coraz istotniejsze staje się jej społeczne zaangażowanie i wartości, które prezentuje. Aby pozyskać zaufanie konsumentów, coraz więcej korporacji decyduje się na wdrożenie do swoich działań promocyjnych, strategii movement marketingowej. Sprawdź, na czym to polega i jakie korzyści płyną z tego typu działań.

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Blog

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę internautów.

12 narzędzi content marketingu

12 narzędzi content marketingu

12.05.2017 | Narzędzia i zasoby

Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

26.04.2017 | Kroniki agencji

Zobacz relację ze spotkania Ambasadorów programu Growth Engine w Atenach. Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali zaproszeni CEO, startupowcy, właściciele biznesów opartych na nowoczesnych technologiach oraz specjaliści ds. marketingu z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

przeglądanie darmowych fotografii

20 darmowych banków zdjęć

13.04.2017 | Narzędzia i zasoby

Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.

Spotkanie z przedsiębiorcami w Katowicach

Spotkanie z przedsiębiorcami w Katowicach

04.04.2017 | Kroniki agencji

Do 2020 r. aż 80% ruchu będzie generowało video. To tylko jedna ze statystyk, która potwierdza, że nie możesz pominąć video marketingu w swojej strategii promocji, jeżeli zależy Ci na długofalowym rozwoju biznesu. Do tego właśnie zachęcali prelegenci podczas drugiej edycji FlexiForm Day w Katowicach. SEM7 również uczestniczyło w tym wydarzeniu.

Szkolimy ekspertów Internetowych Rewolucji w Warszawie

Szkolimy ekspertów Internetowych Rewolucji w Warszawie

13.03.2017 | Kroniki agencji

Już za kilka dni ruszy nowa edycja projektu Internetowe Rewolucje, w ramach których firmy będą za darmo przeanalizować wspólnie z ekspertem Internetowych Rewolucji skuteczność realizowanych działań. Przed rozpoczęciem projektu wzięliśmy udział w Bootcampie i dzieliliśmy się swoim doświadczeniem z ekspertami Internetowych Rewolucji.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami
Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności