Wydarzenia

'33% Internautów potwierdza iż uczestniczyło chociaż w raz w webinarze.' Ze względu na niskie koszty oraz wysoką elastyczność organizacyjną, wydarzenia on-line zyskują coraz to większą popularność w Polsce.
źródło: Webinary w Polsce, 2012

 

Wydarzenia firmowe, zwane także eventami, mogą przybierać różnorodną formułę.:

  • Targi i wystawy
  • Szkolenia i warsztaty
  • Konferencje
  • Wyjazdy integracyjne

Eventy organizowane są najczęściej w celu budowania wizerunku firmy, nawiązania współpracy z partnerami biznesowymi lub zaprezentowanie oferty produktowej.

 

Zastanawiasz się czy w świecie łatwego dostępu do Internetu warto jeszcze organizować wydarzenia firmowe? Jednoznacznie odpowiadamy: tak. Bezpośrednie spotkanie pozwala lepiej poznać oczekiwania klienta oraz natychmiastowo odpowiedzieć na wszelkie jego obawy lub wątpliwości. Jest to także niepowtarzalna okazja do pokazanie się od najlepszej strony.

 

Należy jednak pamiętać, że współczesny konsument, to osoba wymagająca, świadoma swoich potrzeb i ceniąca swój wolny czas. Jakkolwiek by go nie nazwać - pokolenie cyfrowe, pokolenie klapek iPodów, iGeneration, to właśnie potrzeba stałej obecności on-line jest najbardziej charakterystyczną cechą nowej generacji konsumentów. Dlatego coraz to więcej firm przenosi działalność do Internetu, koncentrując swoją strategię promocji na e-marketingu. Nie oznacza to bynajmniej końca ery organizacji wydarzeń, umożliwiających spotkanie z klientem.  Jest to jedynie dowód na to, że wydarzenia firmowe muszą odznaczać się nowoczesną formułą, atrakcyjnym programem i dużą elastycznością w zakresie dostosowania do potrzeb odbiorców. Oznacza to także potrzebę organizacji eventów online, takich jak webinary, VoD, webcasty e-learninigi, czy targi on-line.

konferencja Google w Brukseli

Spotkanie ambasadorów Google Growth Engine w Brukseli

01.06.2018 | Kroniki agencji

Nieustanny rozwój technologii i jej coraz większy wpływ na nasze życie codzienne, zdecydowanie prowokuje do dyskusji. Kierunek, w którym zmierzamy, jest wciąż wielką niewiadomą, co w wielu z nas wywołuje zarówno ekscytację, jak i niepewność, a nawet strach. Właśnie ta niepewność stanowiła punkt wyjścia do dyskusji na temat przyszłości rynku pracy, wpływu sztucznej inteligencji coraz śmielej wkraczającej w nasze życie oraz umiejętności najbardziej pożądanych przez pracodawców, w której wzięliśmy udział w Brukseli.

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

26.04.2017 | Kroniki agencji

Zobacz relację ze spotkania Ambasadorów programu Growth Engine w Atenach. Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali zaproszeni CEO, startupowcy, właściciele biznesów opartych na nowoczesnych technologiach oraz specjaliści ds. marketingu z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Spotkanie z przedsiębiorcami w Katowicach

Spotkanie z przedsiębiorcami w Katowicach

04.04.2017 | Kroniki agencji

Do 2020 r. aż 80% ruchu będzie generowało video. To tylko jedna ze statystyk, która potwierdza, że nie możesz pominąć video marketingu w swojej strategii promocji, jeżeli zależy Ci na długofalowym rozwoju biznesu. Do tego właśnie zachęcali prelegenci podczas drugiej edycji FlexiForm Day w Katowicach.

Szkolimy ekspertów Internetowych Rewolucji w Warszawie

Szkolimy ekspertów Internetowych Rewolucji w Warszawie

13.03.2017 | Kroniki agencji

Już za kilka dni ruszy nowa edycja projektu Internetowe Rewolucje, w ramach których firmy będą za darmo przeanalizować wspólnie z ekspertem Internetowych Rewolucji skuteczność realizowanych działań.

Napędzamy rozwój opolskich biznesów

Napędzamy rozwój opolskich biznesów

10.03.2017 | Kroniki agencji

Tworzenie angażujących treści wideo to jeden z przepisów na sukces marketingowy dla lokalnego biznesu. Podczas opolskiej konferencji Flexiform Day uczestnicy mogli poznać  narzędzia Google (i nie tylko), które umożliwiają napędzenie sukcesu biznesowego w Interencie.

Szkolimy w Campusie Google w Warszawie

Szkolimy w Campusie Google w Warszawie

10.02.2017 | Kroniki agencji

Szkolenie przeprowadzone w Campusie Google dla uczestniczek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet miało na celu przybliżenie tematyki rynku mobile, platformy Internetowych Rewolucji Google oraz digital skills.

Szkolenie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Szkolenie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

22.11.2016 | Kroniki agencji

Kolejne szkolenie Internetowych Rewolucji Google prowadzone przez trenera SEM7 za nami. Tym razem odwiedziliśmy Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie i zaserwowaliśmy dużą dawkę wiedzy z zakresu e-commerce oraz marketingu internetowego.  

Internetowe Rewolucje Google dla studentów

Internetowe Rewolucje Google dla studentów

15.11.2016 | Kroniki agencji

Google wraca na uczelnie i proponuje studentom niezwykle atrakcyjne metody podwyższania swoich umiejętności z zakresu marketingu internetowego.

Współpracujemy z Google

Współpracujemy z Google

17.08.2016 | Kroniki agencji

O wysokich kompetencjach i umiejętnościach zespołu SEM7 mogą się na co dzień przekonać nasi Klienci. Ostatnio także Google docenił naszą wiedzę i zaangażowanie, wybierając członka zespołu SEM7 do programu Growth Engine Ambassadors Programme. Ogromnie się z tego cieszymy i nie zamierzamy ukrywać dumy.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności