"Branża e-commerce to jedna z najprężniej rozwijających się branż w Polsce. Wzrost obrotów sprzedaży on-line kształtuje się na poziomie 15% w skali roku. Sprawdź jakie korzyści możesz osiągnąć przenosząc sprzedaż do Internetu."
E-commerce to inaczej handel elektroniczny, który polega na sprzedaży produktów lub usług przez Internet, najczęściej za pośrednictwem sklepów internetowych.
Prowadzenie sprzedaży internetowej wymaga przestrzegania przepisów Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, która reguluje szereg zagadnień związanych ze sprzedażą konsumencką. Każdy właściciel sklepu internetowego powinien na bieżąco śledzić zmiany w przepisach prawnych, aby wiedzieć kiedy należy zgłosić sklep internetowy do GIODO, na jakich zasadach odbywa się odstąpienie od zakupu, reklamacja oraz szereg innych procesów.
Sprzedaż przez Internet dalej ogromne możliwości w zakresie personalizacji reklamy, a także możliwości zbadania jej skuteczności. Na blogu podpowiadamy w jak korzystać z reklamy Facebook Adds oraz AdWords. Pomagamy zinterpretować ścieżkę zakupową konsumentów oraz przyspieszyć proces zakupowy w Twoim sklepie. Opisujemy na czym polega i w jakich przypadkach warto wdrożyć strategię marketingowa omnichannel.
Wysoka sprzedaż w sklepie internetowym uzależniona jest od skuteczności podjętych działań marketingowych. Aby realizować sprzedaż e-commerce w oparciu o rzeczywiste potrzeby klientów, należy zmierzyć się z wyzwaniem customer experience (CX). CX polega na projektowaniu doświadczeń klienckich i zapewnieniu im intuicyjnej nawigacji w sklepie on-line. Śledząc na bieżąco wyniki badań UX, każdy właściciel sklepu może zaprojektować optymalną ścieżkę zakupową, która pomoże osiągnąć wysoki poziom konwersji sprzedaży internetowej.
Brak artykułów powiązanych z tematyką "E-commerce"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+