Inbound marketing

"Aż 2/3 badanych firm uzyskało wyższy poziomu leadów na skutek wdrożenia działań związanych z inbound marketingiem."
źródło: Digital Doughnut Inbound Marketing Survey 2014

 

Inbound marketing zwany jest także marketingiem przychodzącym. Strategia ta pomaga klientom samodzielnie znaleźć informacje o naszej firmie w Internecie. Ogromna liczba informacji, którą jesteśmy zasypywani codziennie sprawia, że Internauci coraz to rzadziej reagują na typowy przekaz reklamowy. Aby więc zaistnieć w świadomości odbiorców, należy skoncentrować się na strategii inbound.

 

Za pomocą publikacji artykułów na portalach tematycznych czy też za pośrednictwem eksperckiego bloga firmowego, Klient samodzielnie dociera do naszej firmy.  Dzięki temu zyskujemy wartościowy ruch na naszej stronie, który bezpośrednio przekłada się na wyższy poziom konwersji. Aby osiągnąć wysokie rezultaty, należy porzucić nachalną sprzedaż produktów. Obecny klient charakteryzuje się najczęściej bardzo wysokim poziomem świadomości konsumenckiej. Chcąc zdobyć jego zaufanie, należy doradzać, edukować i pomagać w rozwiązaniu ich problemów, a nie tylko sprzedawać. Inbound marketing to nie dodatek do działań marketingowych, ale nurt który określa sposób komunikacji z rynkiem. 

Content marketing w biznesie

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności