Marketing automation

Automatyzacja marketingu może zwiększyć liczbę wygenerowanych leadów nawet o 61% (źródło: 2012 Lead Generation Marketing Effectiveness Study). Wykorzystaj automatyzację marketingu jako źródło strategicznego wsparcia w realizacji kompanii reklamowej firmy.

 

Automatyzacja marketingu polega na zintegrowaniu ze sobą różnorodnych źródeł gromadzenia informacji na temat naszych klientów, a następnie przygotowaniu spersonalizowanej oferty, skierowanej do ściśle określonej grupy odbiorców. Marketing automation pozwala na automatyczne przekazywanie informacji naszym odbiorcom, m.in. za pośrednictwem mailingu, smsów, mediów społecznościowych i innych kanałów marketingowych. Dodatkowo umożliwia także efektywne działania lead nurturing, polegające na wyedukowaniu potencjalnych odbiorców, w następstwie przekazywania im ważnych informacji.

 

Marketing automation pozwala więc na automatyzację działań marketingowych, które przekładają się na wysoki poziomu leadów. Głównymi czynnikami determinującymi sukces, jest precyzyjny monitoring zachowań Klientów w Internecie, który pozwala dokonać właściwej segmentacji rynku. Zastosowanie automatycznej wysyłki sprecyzowanych wiadomości mailowych pozwala przedsiębiorcy zaoszczędzić czas i pieniądze przeznaczone na reklamę w Internecie.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami