97% klientów wyszukuje w Internecie za pomocą wyszukiwarki informacji na temat lokalnych produktów i usług. Jeżeli chcesz zdobyć Klientów na lokalnym rynku, musisz zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce.
Wprowadzona przez Google technologia geolokalizacji ułatwia dopasowanie wyników wyszukiwań do miejsca, w którym znajduje się Internauta. Mogą na tym ogromnie zyskać przedsiębiorcy, którzy prowadzą lokalny biznes. Dobrze zoptymalizowana strona internetowa razem ze skuteczną strategią zwiększenia widoczności firmy w Internecie, może sprawić, że przedsiębiorca osiągnie pozycję lidera na swoim rynku lokalnym. Jednocześnie może także przeskoczyć pozycje dużych graczy rynkowych.
Najważniejsze działania, które należy wykonać w ramach pozycjonowania lokalnego to m.in: wybór lokalnych fraz i słów kluczowych, optymalizacja witryny pod frazy lokalne, dostarczenie tekstu powiązanego z lokalnym rynkiem, obecność firmy na mapach Google, pozyskanie linków z lokalnych stron, katalogów i forów.
Największą zaletą pozycjonowania lokalnego jest zwiększenie widoczności marki w Internecie i możliwość zyskania nowych klientów niewielkim kosztem. Aby zapewnić wysoką skuteczność lokalnego SEO trzeba w pierwszej kolejności dokładnie przeanalizować lokalny rynek konkurencji oraz potrzeby klientów, a następnie przygotować strategię bezpośrednio nastawioną na zdobycie Klienta z określonego obszaru.
Lokalne wyniki wyszukiwania - najważniejsze czynniki rankingowe 2018
08.01.2019 | Marketing internetowy
Prowadzisz lokalną firmę? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają teraz na pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i w jakie aspekty warto aktualnie inwestować w szczególności.
Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?
14.11.2016 | Marketing internetowy
Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.
Jak założyć wizytówkę na mapach Google?
17.08.2016 | Marketing internetowy
Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie.
5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę
17.08.2016 | E-biznes
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+