Pozycjonowanie szerokie

"Szacuje się, że aż 70% wyszukiwań Internautów pochodzi z fraz long tail (długiego ogona). Dokładne sprecyzowanie zapytania pozwala zawęzić pole wyszukiwań i uzyskać miarodajnie wyniki."

 

Pozycjonowanie szerokie zwane jest także często pozycjonowaniem szerokiego ogona (long-tail) i polega na pozycjonowaniu mało popularnych i zarazem rozbudowanych fraz w wyszukiwarce. Jest to idealna strategia promocji firmy lub sklepu internetowego, który odznacza się dużą dywersyfikacją oferty.

 

W tym przypadku należy wybrać bardzo dużą liczbę fraz i słów kluczowych, bezpośrednio związanych z oferowanymi produktami. Skuteczność tej metody polega na szczegółowym dopasowaniu fraz kluczowych do wyszukiwań Internautów.

 

Wybierając frazy do szerokiego ogona, musimy mieć świadomość, że są to frazy mało popularne, ale jednocześnie niedrogie. Wybór odpowiednio dużej liczby niszowych fraz, może w dłuższym okresie czasu spowodować bardzo duży wzrost ruchu, przy relatywnie niskim koszcie pozycjonowania i wysokim poziomie konwersji wybranych fraz.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności