Badanie prowadzone przez Google (Incremental Clicks Impact Of Search Advertising, 2011) potwierdza wysoką skuteczność reklamy w formie linków sponsorowanych. Obliczono, że aż 89% kliknięć z kampanii AdWords to kliknięcia dodatkowe. Oznacza to, że w przypadku wstrzymania kampanii, musimy liczyć się z ogromnym spadkiem ilości wejść na stronę.
Reklama w formie linków sponsorowanych polega na wykorzystaniu potencjału wyszukiwarki do zwiększenia ruchu na stronie. Aby zastosować reklamę AdWords, należy wybrać określone frazy lub słowa kluczowe, po wpisaniu których, nasza strona w formie linku sponsorowanego pojawi się na pierwszych pozycjach w Google. Kampanie rozliczane są w formule CPC (cost per click), co oznacza, że płacimy za konkretne kliknięcie w reklamę. Samodzielnie określamy wielkość budżetu reklamowego, a zakres kampanii można modyfikować przez cały okres jej trwania.
Do największych zalet kampanii AdWords należy szybkość działania i wysoka skuteczność. Warto więc korzystać z reklamy AdWords, gdy chcemy w bardzo krótkim czasie wypromować określony produkt lub zaistnieć na nowych rynkach. Ze względu na relatywnie wysokie koszty reklamy, poleca się ją przede wszystkim w początkowej fazie działalności lub jako narzędzie wspierające regularne działania SEO.
Brak artykułów powiązanych z tematyką "Linki sponsorowane"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+