Linki sponsorowane

Badanie prowadzone przez Google (Incremental Clicks Impact Of Search Advertising, 2011) potwierdza wysoką skuteczność reklamy w formie linków sponsorowanych. Obliczono, że aż 89% kliknięć z kampanii AdWords to kliknięcia dodatkowe. Oznacza to, że w przypadku wstrzymania kampanii, musimy liczyć się z ogromnym spadkiem ilości wejść na stronę.

 

Reklama w formie linków sponsorowanych polega na wykorzystaniu potencjału wyszukiwarki do zwiększenia ruchu na stronie. Aby zastosować reklamę AdWords, należy wybrać określone frazy lub słowa kluczowe, po wpisaniu których, nasza strona w formie linku sponsorowanego pojawi się na pierwszych pozycjach w Google. Kampanie rozliczane są w formule CPC (cost per click), co oznacza, że płacimy za konkretne kliknięcie w reklamę. Samodzielnie określamy wielkość budżetu reklamowego, a zakres kampanii można modyfikować przez cały okres jej trwania.

 

Do największych zalet kampanii AdWords należy szybkość działania i wysoka skuteczność. Warto więc korzystać z reklamy AdWords, gdy chcemy w bardzo krótkim czasie wypromować określony produkt lub zaistnieć na nowych rynkach. Ze względu na relatywnie wysokie koszty reklamy, poleca się ją przede wszystkim w początkowej fazie działalności lub jako narzędzie wspierające regularne działania SEO.

Brak artykułów powiązanych z tematyką "Linki sponsorowane"

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności