Marketing internetowy

Czym jest marketing internetowy i w jaki sposób możesz wykorzystać jego potencjał do rozwoju swojego biznesu? Twój Klient to wysoce świadomy konsument, który posiada jasno sprecyzowane oczekiwania. Tylko marketing internetowy może dostarczyć tak wielu różnorodnych narzędzi, które umożliwiają pełną personalizację przekazu oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców. Sprawdź, w jaki sposób e-marketing może edukować, dostarczać rozrywki, a także rozwiązywać konkretne problemy Klientów.

 

Na naszym blogu znajdziesz informacje na temat najnowszych trendów w marketingu internetowym. Opisujemy zasady działania poszczególnych rodzajów marketingu, począwszy od marketingu w wyszukiwarkach, przez social media, video, mobile, content e-mail i buzz marketing, aż po działania remarketingowe. Prezentujemy wyniki badań marketingowych, które pomogą Ci poznać oczekiwania i zachowania Klientów.

 

Niezależnie od wielkości biznesu, poziomu osiąganych dochodów czy liczby zatrudnionych pracowników, obecnie każda Firma potrzebuje marketingu internetowego. Podpowiemy Ci gdzie, a także w jaki sposób warto się promować, aby zbudować grupę lojalnych Klientów.

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

07.02.2017 | Marketing internetowy

O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Zasady legalnego mailingu

Zasady legalnego mailingu

13.12.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

Darmowy kurs Google

Darmowy kurs Google

17.08.2016 | Marketing internetowy

Chcesz podwyższyć swoje kwalifikacje w zakresie marketingu internetowego? Prowadzisz własny biznes i szukasz sposobów na znalezienie nowego Klienta? Skorzystaj z darmowego kursu Internetowych Rewolucji. Zdobądź certyfikat Google i nowe umiejętności cyfrowe.

Jak założyć wizytówkę na mapach Google?

Jak założyć wizytówkę na mapach Google?

17.08.2016 | Marketing internetowy

Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie.

Content marketing w biznesie

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami