Marketing internetowy

Czym jest marketing internetowy i w jaki sposób możesz wykorzystać jego potencjał do rozwoju swojego biznesu? Twój Klient to wysoce świadomy konsument, który posiada jasno sprecyzowane oczekiwania. Tylko marketing internetowy może dostarczyć tak wielu różnorodnych narzędzi, które umożliwiają pełną personalizację przekazu oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców. Sprawdź, w jaki sposób e-marketing może edukować, dostarczać rozrywki, a także rozwiązywać konkretne problemy Klientów.

 

Na naszym blogu znajdziesz informacje na temat najnowszych trendów w marketingu internetowym. Opisujemy zasady działania poszczególnych rodzajów marketingu, począwszy od marketingu w wyszukiwarkach, przez social media, video, mobile, content e-mail i buzz marketing, aż po działania remarketingowe. Prezentujemy wyniki badań marketingowych, które pomogą Ci poznać oczekiwania i zachowania Klientów.

 

Niezależnie od wielkości biznesu, poziomu osiąganych dochodów czy liczby zatrudnionych pracowników, obecnie każda Firma potrzebuje marketingu internetowego. Podpowiemy Ci gdzie, a także w jaki sposób warto się promować, aby zbudować grupę lojalnych Klientów.

planowanie działań seo

10 błędów popełnianych w działaniach SEO

20.09.2019 | Marketing internetowy

Optymalizacja strony internetowej bezsprzecznie niesie za sobą wiele korzyści - im większa widoczność w wyszukiwarce Google, tym bardziej realne staje się nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem. Jednak należy mieć świadomość tego, że podczas prowadzenia działań SEO bardzo łatwo o popełnienie błędu. Dowiedz się, jakie czynniki mają wpływ na skuteczność pozycjonowania strony i na co należy uważać podczas jej optymalizacji.

regularne publikowanie postów w wizytówce Google Moja Firma

5 powodów, dlaczego powinieneś korzystać z postów w wizytówce Google Moja Firma

05.03.2019 | Marketing internetowy

Mimo że wpisy informacyjne w wizytówce Google Moja Firma nie są już nową funkcją, zdaje się, że wciąż wiele firm nie dostrzega ich potencjału. Poznaj 5 powodów, dlaczego warto wdrożyć je do strategii promocyjnej swojego biznesu.

mapa Google

Lokalne wyniki wyszukiwania - najważniejsze czynniki rankingowe 2018

08.01.2019 | Marketing internetowy

Prowadzisz lokalną firmę? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają teraz na pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i w jakie aspekty warto aktualnie inwestować w szczególności.

strategia storytellingowa

Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka

18.10.2018 | Marketing internetowy

Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!

insighty w marketingu

Czym są insighty konsumenckie?

28.12.2017 | Marketing internetowy

Insight to fundament skutecznej kampanii promocyjnej. Determinuje kierunek prowadzonych działań marketingowych oraz w długoterminowej perspektywie wzmaga rozwój marki. Wyjaśniamy, na czym polega poszukiwanie insightów i wskazujemy, co jest w tym procesie najbardziej istotne.

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Marketing internetowy

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę internautów.

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

07.02.2017 | Marketing internetowy

O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Zasady legalnego mailingu

Zasady legalnego mailingu

13.12.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

Darmowy kurs Google

Darmowy kurs Google

17.08.2016 | Marketing internetowy

Chcesz podwyższyć swoje kwalifikacje w zakresie marketingu internetowego? Prowadzisz własny biznes i szukasz sposobów na znalezienie nowego Klienta? Skorzystaj z darmowego kursu Internetowych Rewolucji. Zdobądź certyfikat Google i nowe umiejętności cyfrowe.

Jak założyć wizytówkę na mapach Google?

Jak założyć wizytówkę na mapach Google?

17.08.2016 | Marketing internetowy

Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności