"Firmy, które prowadzą bloga firmowego i publikują przynajmniej 15 artykułów miesięcznie, notują 5 razy większy ruch na stronie, niż firmy, które nie posiadają bloga firmowego."
źródło: Whitepress
Copywriting polega na opracowaniu tekstów marketingowych, które nastawione są na osiągnięcie określonych celów np. zachęcenie do sprzedaży, udzielenie informacji, doradzenie klientowi, zaprezentowanie korzyści, itp.
Copywriting jest więc podstawowym narzędziem do stworzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej. Ściśle współgra z innymi narzędziami i metodami marketingowymi. Angażujące teksty bezpośrednio przekładają się na wysoką poczytność artykułów. Dzięki temu możemy docierać do szerokiego grona odbiorców, zdobywając ich zaufanie.
Teksty marketingowe wymagają zastosowania poprawnej struktury semantycznej (wyodrębnienie nagłówków, słów kluczowych, dobór CTA, podział na akapity, wypunktowania, itd.). Jeżeli chcemy osiągnąć zaplanowane cele biznesowe, warto zastosować język korzyści. Dodatkowo wykorzystanie techniki storytelling pozwala na stworzenie pozytywnych wrażeń i zbudowanie trwałych relacji z odbiorcami.
Sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać potencjał treści do pozyskania nowych klientów i zwiększenia zainteresowania marką.
5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność
31.01.2018 | Narzędzia i zasoby
Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu? Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.
12 narzędzi content marketingu
12.05.2017 | Narzędzia i zasoby
Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.
Content marketing w biznesie
17.08.2016 | E-biznes
Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+