Copywriting

"Firmy, które prowadzą bloga firmowego i publikują przynajmniej 15 artykułów miesięcznie, notują 5 razy większy ruch na stronie, niż firmy, które nie posiadają bloga firmowego."
źródło: Whitepress

 

Copywriting polega na opracowaniu tekstów marketingowych, które nastawione są na osiągnięcie określonych celów np. zachęcenie do sprzedaży, udzielenie informacji, doradzenie  klientowi, zaprezentowanie korzyści, itp. 

 

Copywriting jest więc podstawowym narzędziem do stworzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej. Ściśle współgra z innymi narzędziami i metodami marketingowymi. Angażujące teksty bezpośrednio przekładają się na wysoką poczytność artykułów. Dzięki temu możemy docierać do szerokiego grona odbiorców, zdobywając ich zaufanie.

 

Teksty marketingowe wymagają zastosowania poprawnej struktury semantycznej (wyodrębnienie nagłówków, słów kluczowych, dobór CTA, podział na akapity, wypunktowania, itd.). Jeżeli chcemy osiągnąć zaplanowane cele biznesowe, warto zastosować język korzyści. Dodatkowo wykorzystanie techniki storytelling pozwala na stworzenie pozytywnych wrażeń i zbudowanie trwałych relacji z odbiorcami.

 

Sprawdź w jaki sposób możesz wykorzystać potencjał treści do pozyskania nowych klientów i zwiększenia zainteresowania marką.

koncentracja podczas pracy

5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność

31.01.2018 | Narzędzia i zasoby

Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu?  Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.

12 narzędzi content marketingu

12 narzędzi content marketingu

12.05.2017 | Narzędzia i zasoby

Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.

Content marketing w biznesie

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności