'W link buildingu bardzo często zastosowanie znajduje zasada Pareto 80/20, zgodnie z którą 20% linków generuje 80% ruchu na stronie. Właściwie opracowana strategia pozyskania linków może nie tylko wygenerować większy ruch na stronie, ale także poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwarki.'
Wdrożenie strategii link building polega na pozyskiwaniu linków wewnętrznych oraz zewnętrznych. Dobrze prowadzone linkowanie ułatwia Internautom dotarcie do określonej strony internetowej. Duża liczba wejść na witrynę, w połączeniu z zebraniem wartościowych linków, może przełożyć się na wyższą pozycję strony w wynikach wyszukiwarki.
Linkowanie razem z optymalizacją strony, to najważniejsze działania, wpływające na pozycję strony w wynikach wyszukiwarki. Możemy wyróżnić:
O skuteczności link buildingu decyduje umiejętność zebrania odpowiednio dużej ilości wartościowych linków. Zamieszczanie linków na witrynach o niskich parametrach jakości, może grozić nałożeniem filtru na stronę.
5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę
17.08.2016 | E-biznes
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+