Link building

'W link buildingu bardzo często zastosowanie znajduje zasada Pareto 80/20, zgodnie z którą 20% linków generuje 80% ruchu na stronie. Właściwie opracowana strategia pozyskania linków może nie tylko wygenerować większy ruch na stronie, ale także poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwarki.'

 

Wdrożenie strategii link building polega na pozyskiwaniu linków wewnętrznych oraz zewnętrznych. Dobrze prowadzone linkowanie ułatwia Internautom dotarcie do określonej strony internetowej. Duża liczba wejść na witrynę, w połączeniu z zebraniem wartościowych linków, może przełożyć się na wyższą pozycję strony w wynikach wyszukiwarki.

 

Linkowanie razem z optymalizacją strony, to najważniejsze działania, wpływające na pozycję strony w wynikach wyszukiwarki. Możemy wyróżnić:

  • Linkowanie wewnętrzne - polegające na zamieszczaniu linków wewnątrz danej witryny, dzięki czemu zarówno użytkownicy, jak i roboty Google mogą z łatwością poruszać się po witrynie.
  • Linkowanie zewnętrzne - polega na pozyskaniu linków z witryn zewnętrznych. Dzięki temu Internauci przeglądając inne strony internetowe, będą mogli przejść na naszą witrynę.

O skuteczności link buildingu decyduje umiejętność zebrania odpowiednio dużej ilości wartościowych linków. Zamieszczanie linków na witrynach o niskich parametrach jakości, może grozić nałożeniem filtru na stronę.

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

17.08.2016 | E-biznes

Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami