Remarketing

"Maksymalnie 2% Internautów dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w sklepie internetowym." Jeżeli chciałbyś zwiększyć konwersję sprzedaży on-line wykorzystaj narzędzia remarketingu do budowania wysokiej widoczności reklamy.
źródło: sprawnymarketing.pl

 

Remarketing to forma reklamy, polegająca na dotarciu do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę i mogą być zainteresowani ofertą. Informacje o tym, że byliśmy na danej stronie zbierane są za pomocą cookies (ciasteczek).  Głównym celem remarketingu jest zachęcenie odbiorców do powrotu na naszą stronę i dokonania zakupu.

 

Reklamy remarketingowe mogą pojawiać się zarówno w wyszukiwarce Google, jak i na innych stronach należących do Sieci Reklamowej Google (ok. 92% polskiego Internetu).

 

Możemy wyróżnić kilka odmian remarketingu:

  • Remarketing dynamiczny, adresowany jest do osób, które odwiedzając naszą stronę przeglądały konkretne produkty lub usługi.
  • RLSA - to inaczej remarketing dla sieci wyszukiwania, polega na wyświetleniu reklamy dla osób, które najpierw przeglądały produkty na naszej stronie, a następnie wróciły do przeglądania wyników w wyszukiwarce Google.
  • E-mail remarketing - pozwala na wysłanie e-maila z określonym przekazem marketingowym do wszystkich Internautów zarejestrowanych w naszej bazie użytkowników, w sytuacji gdy użytkownicy wchodzą na naszą stronę, ale nie dokonują zakupu.

Brak artykułów powiązanych z tematyką "Remarketing"

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami