"Maksymalnie 2% Internautów dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w sklepie internetowym." Jeżeli chciałbyś zwiększyć konwersję sprzedaży on-line wykorzystaj narzędzia remarketingu do budowania wysokiej widoczności reklamy.
źródło: sprawnymarketing.pl
Remarketing to forma reklamy, polegająca na dotarciu do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę i mogą być zainteresowani ofertą. Informacje o tym, że byliśmy na danej stronie zbierane są za pomocą cookies (ciasteczek). Głównym celem remarketingu jest zachęcenie odbiorców do powrotu na naszą stronę i dokonania zakupu.
Reklamy remarketingowe mogą pojawiać się zarówno w wyszukiwarce Google, jak i na innych stronach należących do Sieci Reklamowej Google (ok. 92% polskiego Internetu).
Możemy wyróżnić kilka odmian remarketingu:
Brak artykułów powiązanych z tematyką "Remarketing"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+