Rich media

Badania prowadzone przez Gemius (2013 r.) wskazują, że format rich media został wykorzystany w 69% reklam display w Polsce. W przeciągu 6 miesięcy (2013 r.) zanotowano 40% wzrost wykorzystania formatu rich media w krajach Europy Środkowo Wschodniej.

 

Rich media to nic innego jak interaktywny format reklamy, którzy wykorzystuje jednocześnie dźwięk, obraz oraz video. Celem tej formy reklamy jest nie tylko zwrócenie uwagi odbiorcy, ale przede wszystkim jego zaangażowanie i wywołanie określonej interakcji. Rich media zyskuje na popularności nie tylko ze względu na ciekawy format, ale przede wszystkim ze względu na jej wysoką skuteczność

 

Jeżeli chcesz zwrócić uwagę odbiorców na swoją reklamę, nie wystarczy już suchy tekst czy typowa grafika. Oryginalność, kreatywność oraz atrakcyjna szata graficzna, przekłada się na wysoką skuteczność reklamy rich media. Wykorzystanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych pozwala na prezentację kilku poziomów treści w określonym miejscu docelowym. Reklama rich media może zawierać filmy, gry, mapy, obiekty 3D, playlisty, tweety, ankiety i wiele innych elementów. Reklama ta może wykorzystywać dowolną formę kreacji - rozwijaną, pełnoekranową, banerową, wielokierunkową kreację rozwijaną, czy też VPAID. 

Brak artykułów powiązanych z tematyką "Rich media"

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności