SEO

"Aż 91,5% ruchu wygenerowanego z wyszukiwarki, przypada na wyniki pojawiające się na pierwszej stronie Google." Jeżeli chcesz, aby odbiorcy dowiedzieli się o Twojej Firmie, musisz zwiększyć widoczność swojej strony w Internecie.
źródło: Raport Chitika Insights The Value of Google, Result Positioning

 

Search engine optimization (SEO) to szereg działań on-site i off-site mających na celu lepsze dopasowanie parametrów strony internetowej do aktualnych algorytmów wyszukiwarki. W następstwie przeprowadzonej optymalizacji, strona może osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce i zyskać duży ruch organiczny

 

Działania SEO on-site polegają na optymalizacji witryny www (m.in. optymalizacja kodu źródłowego strony, meta tagów, meta opisów, breadcrumbs, zapewnienie semantycznej struktury tekstów, itp.). Działania SEO off-site koncentrują się na aspektach zewnętrznych (np. pozyskanie linków zewnętrznych, publikacja artykułów).

 

Istnieją liczne techniki SEO, które w mniejszym lub większym stopniu przekładają się na widoczność strony w wyszukiwarce. Ze względu na poziom bezpieczeństwa poszczególnych działań SEO, wyróżniamy działania:

 

  • Black Hat SEO - wykorzystuje zakazane techniki zwiększania widoczności strony w Internecie. W rezultacie strona może początkowo osiągać bardzo dobre rezultaty, jednakże w narażona jest na otrzymanie filtru ze strony Google.
  • White Hat SEO - zakłada wykorzystanie uczciwych (z punktu widzenia Google) metod optymalizacji strony, co gwarantuje jej bezpieczeństwo oraz stabilne umacnianie pozycji w wyszukiwarce.

Brak artykułów powiązanych z tematyką "SEO"

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności