Content marketing

"Aż 58% specjalistów ds. marketingu planuje zwiększyć budżet reklamowy na działania związane z content marketingiem (raport B2B Content Marketing Benchmarks 2014). Świadczy to o wysokiej skuteczności content marketingu w osiąganiu celów biznesowych firmy."

 

Content marketing, zwany także marketingiem treści polega na wykorzystaniu wysokiej jakości treści do pozyskania nowych odbiorców. W otoczeniu wszechobecnej reklamy, odbiorcy nauczyli się nie reagować na tradycyjny przekaz reklamowy. Content marketing jest sztuką komunikowania z odbiorcami za pomocą angażującej treści

 

Sama publikacja treści to za mało. Aby artykuły zachęcały do interakcji, muszą być tworzone w oparciu o dokładnie przemyślaną strategię content marketingową.  Strategiczne podejście do CM polega na przeprowadzeniu dokładnych prognoz, analiz potrzeb Klientów, a także dokładnym zaplanowaniu działań i sposobów mierzenia ich skuteczności.

 

Wraz z rozwojem content marketingu, konieczne staje się tworzenie coraz to atrakcyjniejszego, bardziej dopracowanego i interaktywnego formatu contentu. Formatami CM są nie tylko tradycyjne artykuły, ale także poradniki, infografiki, raporty, podcasty, czy nagrania video. Aby zwiększyć jego skuteczność działania CM łączone są często z marketingiem automation oraz lead nurturing.

 

Badania prowadzone w 2015 r. przez WhitePress pokazały, że 75% przedsiębiorstw stosujących działania content marketingowe stosuje go aby zwiększyć świadomość marki, a także pozyskań nowe leady i zwiększyć sprzedaż (69%). Pozyskaj nowych klientów, dzięki publikacji przydatnych i atrakcyjnych treści.

strategia storytellingowa

Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka

18.10.2018 | Marketing internetowy

Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!

koncentracja podczas pracy

5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność

31.01.2018 | Narzędzia i zasoby

Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu?  Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Marketing internetowy

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę  internautów.

12 narzędzi content marketingu

12 narzędzi content marketingu

12.05.2017 | Narzędzia i zasoby

Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.

przeglądanie darmowych fotografii

20 darmowych banków zdjęć

13.04.2017 | Narzędzia i zasoby

Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

07.02.2017 | Marketing internetowy

O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

Content marketing w biznesie

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności