Content marketing

"Aż 58% specjalistów ds. marketingu planuje zwiększyć budżet reklamowy na działania związane z content marketingiem (raport B2B Content Marketing Benchmarks 2014). Świadczy to o wysokiej skuteczności content marketingu w osiąganiu celów biznesowych firmy."

 

Content marketing, zwany także marketingiem treści polega na wykorzystaniu wysokiej jakości treści do pozyskania nowych odbiorców. W otoczeniu wszechobecnej reklamy, odbiorcy nauczyli się nie reagować na tradycyjny przekaz reklamowy. Content marketing jest sztuką komunikowania z odbiorcami za pomocą angażującej treści

 

Sama publikacja treści to za mało. Aby artykuły zachęcały do interakcji, muszą być tworzone w oparciu o dokładnie przemyślaną strategię content marketingową.  Strategiczne podejście do CM polega na przeprowadzeniu dokładnych prognoz, analiz potrzeb Klientów, a także dokładnym zaplanowaniu działań i sposobów mierzenia ich skuteczności.

 

Wraz z rozwojem content marketingu, konieczne staje się tworzenie coraz to atrakcyjniejszego, bardziej dopracowanego i interaktywnego formatu contentu. Formatami CM są nie tylko tradycyjne artykuły, ale także poradniki, infografiki, raporty, podcasty, czy nagrania video. Aby zwiększyć jego skuteczność działania CM łączone są często z marketingiem automation oraz lead nurturing.

 

Badania prowadzone w 2015 r. przez WhitePress pokazały, że 75% przedsiębiorstw stosujących działania content marketingowe stosuje go aby zwiększyć świadomość marki, a także pozyskań nowe leady i zwiększyć sprzedaż (69%). Pozyskaj nowych klientów, dzięki publikacji przydatnych i atrakcyjnych treści.

przeglądanie darmowych fotografii

20 darmowych banków zdjęć

13.04.2017 | Narzędzia i zasoby

Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

07.02.2017 | Marketing internetowy

O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

Content marketing w biznesie

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami