"Aż 55% polskich Internautów dokonuje zakupów on-line." Mając na uwadze fakt, że ponad 9,4 mln polskich gospodarstw domowych korzysta z Internetu, możemy stwierdzić, iż e-commerce to bardzo rozwojowa branża w Polsce.
źródło: E-commerce w Polsce 2015, Gemius dla e-Commerce Polska
Sprzedaż on-line określana jest także mianem e-commerce. Otwierając się na sprzedaż w Internecie, firma otwiera się także na nieograniczoną liczbę klientów. Z drugiej strony duża konkurencja oraz łatwość porównania poszczególnych parametrów produktów w Internecie sprawia, że konieczne jest zastosowanie odpowiedniej strategii marketingowej, która napędzi sprzedaż w Internecie.
Na sukces w e-commerce wpływa wiele czynników, w tym przede wszystkim wybór odpowiedniej platformy sklepowej, segmentacja rynku i poznanie ścieżki zakupowej konsumentów, optymalizacja sklepu, wybór strategii marketingowej, a także umiejętności szybkiej adaptacji do zmieniających się oczekiwań klientów. Śledzenie najnowszych badań i analiz z branży e-commerce, dostarcza wiedzy, która pozwala likwidować liczbę opuszczonych koszyków i zwiększyć konwersję sprzedaży.
Jak zwiększyć sprzedaż?
24.11.2016 | E-biznes
Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+