Sprzedaż online

"Aż 55% polskich Internautów dokonuje zakupów on-line." Mając na uwadze fakt, że ponad 9,4 mln polskich gospodarstw domowych korzysta z Internetu, możemy stwierdzić, iż e-commerce to bardzo rozwojowa branża w Polsce.
źródło: E-commerce w Polsce 2015, Gemius dla e-Commerce Polska

 

Sprzedaż on-line określana jest także mianem e-commerce. Otwierając się na sprzedaż w Internecie, firma otwiera się także na nieograniczoną liczbę klientów. Z drugiej strony duża konkurencja oraz łatwość porównania poszczególnych parametrów produktów w Internecie sprawia, że konieczne jest zastosowanie odpowiedniej strategii marketingowej, która napędzi sprzedaż w Internecie. 

 

Na sukces w e-commerce wpływa wiele czynników, w tym przede wszystkim wybór odpowiedniej platformy sklepowej, segmentacja rynku i poznanie ścieżki zakupowej konsumentów, optymalizacja sklepu, wybór strategii marketingowej, a także umiejętności szybkiej adaptacji do zmieniających się oczekiwań klientów. Śledzenie najnowszych badań i analiz z branży e-commerce, dostarcza wiedzy, która pozwala likwidować liczbę opuszczonych koszyków i zwiększyć konwersję sprzedaży.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności