Marketing społecznościowy

"Zasięg Facebooka w Polsce obejmuje ok 80% wszystkich Internautów." Marketing społecznościowy daje ogromne możliwości w zakresie budowanie szerokiego zasięgu oddziaływania reklamy.
źródło: gemius.pl/reklamodawcy-aktualnosci/media-spolecznosciowe-jako-kanaly-komunikacji-charakterystyka-uzytkownikow.html

 

Social media marketing polega na realizacji działań marketingowych za pomocą portali społecznościowych. Rosnąca popularność mediów społecznościowych sprawia, że wielu firmom udało się już wielokrotnie pomnożyć zyski dzięki reklamie w mediach społecznościowych.

 

Marketing ten daje przeogromne możliwości w zakresie bezpośredniego dotarcia do odbiorcy, poprawy wizerunku marki, czy zbudowania zaangażowanej społeczności. Aby jednak wykorzystać potencjał social media, nie można ograniczyć się tylko i wyłącznie do samego posiadania profilu. Marketing społecznościowy wymaga kreatywności, otwartości i przede wszystkim dużej ilości czasu, na utrzymanie stałego kontaktu z naszymi odbiorcami.

 

Najpopularniejszymi w Polsce mediami społecznościowymi są:

  • Facebook,
  • Twitter,
  • Instagram,
  • LinkedIn,
  • Golden Line
  • Instagram.

Aby realizować skuteczny marketing w mediach społecznościowych należy skoncentrować się nie na technikach sprzedażowych, ale na otwartej dyskusji z odbiorcami, oferowaniu wsparcia i szybkiej reakcji na ich potrzeby.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami