Pozyskiwanie leadów

Średni czas potrzebny na przekształcenie prospekta w leada to 123 dni. Poznaj techniki szybkiego i skutecznego generowania leadów.

 

Lead sprzedażowy (ang. sales leads) to osoba lub organizacja, będąca naszym potencjalnym klientem, która pozostawiła swoje dane na stronie lub w jakikolwiek inny sposób skontaktowała się z nami. 

 

Istnieją dziesiątki sposobów na zdobycie leada sprzedażowego. Do najczęściej wykorzystywanych metod i narzędzi pozyskania leada zalicza się: wyszukiwarkę, landing page, remarketing, e-mailing, content marketing, video, spotkania, media społecznościowe czy też sieci afiliacyjne. Pozyskanie danych kontaktowych odbywa się najczęściej w formie:

  • Zapisu do newslettera;
  • Pobrania e-booka, podcasta;
  • Wypełnienie formularza na stronie;
  • Rejestracji w wydarzeniu.

Wybór odpowiedniej metody uzależniony jest od szeregu czynników, w tym m.in. wielkości budżetu reklamowego, specyfiki branży, czy cech charakterystycznych wybranego segmentu odbiorców. Szybka dynamika w e-marketingu sprawia, że firmy muszą być bardzo elastyczne w zakresie doboru odpowiednich narzędzi. Regularnie prowadzona analityka internetowa pozwala na wybranie metod pozyskania leadów, które odznaczają się relatywnie niskim kosztem i wysoką skutecznością. 

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności