Średni czas potrzebny na przekształcenie prospekta w leada to 123 dni. Poznaj techniki szybkiego i skutecznego generowania leadów.
Lead sprzedażowy (ang. sales leads) to osoba lub organizacja, będąca naszym potencjalnym klientem, która pozostawiła swoje dane na stronie lub w jakikolwiek inny sposób skontaktowała się z nami.
Istnieją dziesiątki sposobów na zdobycie leada sprzedażowego. Do najczęściej wykorzystywanych metod i narzędzi pozyskania leada zalicza się: wyszukiwarkę, landing page, remarketing, e-mailing, content marketing, video, spotkania, media społecznościowe czy też sieci afiliacyjne. Pozyskanie danych kontaktowych odbywa się najczęściej w formie:
Wybór odpowiedniej metody uzależniony jest od szeregu czynników, w tym m.in. wielkości budżetu reklamowego, specyfiki branży, czy cech charakterystycznych wybranego segmentu odbiorców. Szybka dynamika w e-marketingu sprawia, że firmy muszą być bardzo elastyczne w zakresie doboru odpowiednich narzędzi. Regularnie prowadzona analityka internetowa pozwala na wybranie metod pozyskania leadów, które odznaczają się relatywnie niskim kosztem i wysoką skutecznością.
Jak zwiększyć sprzedaż?
24.11.2016 | E-biznes
Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+