"Nałożenie na stronę filtru Google może spowodować obniżenie pozycji strony w wyszukiwarce Google nawet od 30 do 70 pozycji."
Jeżeli strona internetowa korzysta z nieuczciwych praktyk zwiększenia widoczności w Internecie, narażasz ją na uzyskanie filtru Google. Kara ta polega na obniżeniu pozycji strony na określone frazy. Najczęstszą przyczyną nałożenia kary na stronę jest nienaturalne linkowanie, które sprawia, że do strony prowadzą setki linków słabej jakości. Inne przyczyny nałożenia filtru to publikacja kopiowanych treści, ukrywanie linków, nienaturalne upychanie słów kluczowych, itp.
Filtr nakładany jest na konkretny czas (od miesiąca do nawet kilku lat). Wyróżniamy dwa rodzaje filtrów:
Jednakże kara w formie filtru to nie wszystko. Na stronę może zostać także nałożony ban. W jego następstwie strona zostanie usunięta z wyszukiwarki Google. Ban nakładany jest w przypadku wykrycia dużych nieprawidłowości, takich jak: wyłudzanie pieniędzy (Made For AdSense) czy cloaking (oszukiwanie użytkowników oraz wyszukiwarkę w następstwie publikowania odmiennej treści w wyszukiwarce i na stronie).
Aby sprawdzić, czy strona jest zagrożona nałożeniem karty Google należy skorzystać z Narzędzi Google dla Webmasterów. W zakładce Ruch związany z wyszukiwaniem - ręczne działania może znaleźć się informacja o zagrożeniu nałożeniem kary.
Brak artykułów powiązanych z tematyką "Filtr od google"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+