Strategia marketingowa

"Blisko 80% start-upów upada do dwóch lat swojej działalności." Przekonaj się, w jaki sposób przemyślana strategia marketingowa, pomoże Ci przetrwać najtrudniejszy okres rozwoju firmy i zapewnić jej stabilną pozycję na rynku.
źródło: www.web.gov.pl/wiedza/prowadzenie-e-biznesu/622_1439.html.

 

Strategia marketingowa to punkt wyjścia dla osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych. To ona pozwala osiągnąć przewagę rynkową i pokonać konkurencję na rynku.

 

Strategia jest to dokument, który określa potencjał firmy, wytycza kierunki działań marketingowych i zaplanowane cele, a także wskazuje konkretne sposoby oceny efektywności podejmowanych działań reklamowych. Strategia powinna obejmować uszczegółowiony plan marketingowy, dzięki któremu możliwe będzie zwiększenie rozpoznawalności marki, dotarcie do nowych klientów, a także zwiększenie sprzedaży.

 

Wbrew częstym opiniom, strategia nie jest domeną tylko dużych firm. Niezależnie od historii firmy, liczby pracowników oraz poziomu osiąganych dochodów, każda firma potrzebuje strategii marketingowej. To właśnie dzięki niej, firm będzie mogła zaistnieć na rynkach zagranicznych, wypromować nowe produkty, zachęcić do zakupu, czy po prostu dbać o swój wizerunek i zaufanie do marki. 

6 najczęstszych błędów przedsiębiorców

6 najczęstszych błędów przedsiębiorców

03.03.2017 | E-biznes

Czy jesteś obiektywny w stosunku do prowadzonej przez siebie działalności? Stare podejście do biznesu 'dobry produkt sam się sprzeda' już dawno straciło rację bytu. Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie stały rozwój i stabilność, sprawdź czy nie popełniasz jednego z najczęstszych błędów przedsiębiorców. 

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami