"Blisko 80% start-upów upada do dwóch lat swojej działalności." Przekonaj się, w jaki sposób przemyślana strategia marketingowa, pomoże Ci przetrwać najtrudniejszy okres rozwoju firmy i zapewnić jej stabilną pozycję na rynku.
źródło: www.web.gov.pl/wiedza/prowadzenie-e-biznesu/622_1439.html.
Strategia marketingowa to punkt wyjścia dla osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych. To ona pozwala osiągnąć przewagę rynkową i pokonać konkurencję na rynku.
Strategia jest to dokument, który określa potencjał firmy, wytycza kierunki działań marketingowych i zaplanowane cele, a także wskazuje konkretne sposoby oceny efektywności podejmowanych działań reklamowych. Strategia powinna obejmować uszczegółowiony plan marketingowy, dzięki któremu możliwe będzie zwiększenie rozpoznawalności marki, dotarcie do nowych klientów, a także zwiększenie sprzedaży.
Wbrew częstym opiniom, strategia nie jest domeną tylko dużych firm. Niezależnie od historii firmy, liczby pracowników oraz poziomu osiąganych dochodów, każda firma potrzebuje strategii marketingowej. To właśnie dzięki niej, firm będzie mogła zaistnieć na rynkach zagranicznych, wypromować nowe produkty, zachęcić do zakupu, czy po prostu dbać o swój wizerunek i zaufanie do marki.
Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka
18.10.2018 | Marketing internetowy
Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!
Czym są insighty konsumenckie?
28.12.2017 | Marketing internetowy
Insight to fundament skutecznej kampanii promocyjnej. Determinuje kierunek prowadzonych działań marketingowych oraz w długoterminowej perspektywie wzmaga rozwój marki. Wyjaśniamy, na czym polega poszukiwanie insightów i wskazujemy, co jest w tym procesie najbardziej istotne.
7 narzędzi analitycznych dla marketerów
29.11.2017 | Narzędzia i zasoby
Rzetelna analiza danych to klucz do sukcesu kampanii. Przedstawiamy listę 7 najlepszych narzędzi, które z powodzeniem usprawniają analityczną pracę marketerów.
Movement marketing - jak poruszyć konsumenta i zyskać jego poparcie?
31.10.2017 | E-biznes
Współcześnie marka musi wyróżniać się na tle konkurencji czymś więcej niż jedynie atrakcyjnym produktem. Coraz istotniejsze staje się jej społeczne zaangażowanie i wartości, które prezentuje. Aby pozyskać zaufanie konsumentów, coraz więcej korporacji decyduje się na wdrożenie do swoich działań promocyjnych, strategii movement marketingowej. Sprawdź, na czym to polega i jakie korzyści płyną z tego typu działań.
6 najczęstszych błędów przedsiębiorców
03.03.2017 | E-biznes
Czy jesteś obiektywny w stosunku do prowadzonej przez siebie działalności? Stare podejście do biznesu 'dobry produkt sam się sprzeda' już dawno straciło rację bytu. Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie stały rozwój i stabilność, sprawdź czy nie popełniasz jednego z najczęstszych błędów przedsiębiorców.
Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu
09.01.2017 | Marketing internetowy
Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.
Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?
14.11.2016 | Marketing internetowy
Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+