E-biznes

Bądź tam, gdzie są Twoi Klienci. Przenieś biznes do Internetu i zdobądź nowych Klientów.

 

Na blogu odpowiadamy na zasadnicze pytania: dlaczego Twoja firma potrzebuje przemyślanej strategii marketingowej i w jaki sposób powinna ją realizować. Doradzamy metody promocji biznesu w Internecie, w zależności od wielkości firmy, branży oraz oczekiwanych rezultatów. Podkreślamy istotność tworzenia strategii marketingowej opartej na segmentacji rynku. Doradzamy jak osiągnąć przewagę konkurencyjną, zapewniając firmie stabilny rozwój.

 

Jeżeli działasz na rynku w otoczeniu konkurencji, musisz z nią rywalizować. Podpowiadamy w jaki sposób przyciągnąć lojalnego klienta i zdobyć jego zaufanie, bez konieczności obniżania ceny produktów. Znajdziesz u nas porady, dzięki którym ocenisz opłacalność reklamy w Internecie. Prezentujemy zawsze najnowsze badania rynkowe, które pomogą Ci podjąć właściwe decyzje dotyczące kierunku rozwoju biznesu.

6 najczęstszych błędów przedsiębiorców

6 najczęstszych błędów przedsiębiorców

03.03.2017 | E-biznes

Czy jesteś obiektywny w stosunku do prowadzonej przez siebie działalności? Stare podejście do biznesu 'dobry produkt sam się sprzeda' już dawno straciło rację bytu. Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie stały rozwój i stabilność, sprawdź czy nie popełniasz jednego z najczęstszych błędów przedsiębiorców.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

17.08.2016 | E-biznes

Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.

Content marketing w biznesie

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami