"Przedsiębiorcy korzystający z marketingu afiliacyjnego deklarują, że współpraca w ramach sieci stanowi 80% źródła ich dochodu."
źródło: Raport European Affiliate Marketing Landscape
Afiliacja w branży marketingowej oznacza przyłączenie się do wybranej sieci partnerskiej i stałej współpracy reklamodawców z wydawcami. Programy afiliacyjne, zwane są także programami partnerskimi. W ramach takiej umowy reklamodawca płaci właścicielowi portalu (afiliantowi) prowizję wynikającą z wygenerowania ruchu. Zwiększenie ruchu następuje w wyniku większej liczby przejść na stronę za pośrednictwem linków, które zostały zamieszczone na stronie afilianta.
Programy afiliacyjne rozliczane są w następującej formule:
Największe zalety marketingu afiliacyjnego to budowanie dużej grupy lojalnych partnerów biznesowych i duża łatwość w dywersyfikacji działań marketingowych. Afiliacja pomaga wzmocnić rozpoznawalność marki i osiągnąć wysoki poziom sprzedaży oferowanych produktów.
Brak artykułów powiązanych z tematyką "Afiliacja"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+