"Ponad 99% firm w Polsce to małe i średnie przedsiębiorstwa." Większość z tych firm prowadzi działalność tylko na lokalnym rynku. Sprawdź na czym polega i w jaki sposób marketing lokalny pomoże Ci pokonać lokalną konkurencję.
źródło: Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2013-2014
Prowadzisz lokalny biznes i wydaje Ci się, że nie potrzebujesz promocji się w Internecie? Nic bardziej mylnego. Ulotki, plakaty, ogłoszenia w lokalnych gazetach na pewno nie zaszkodzą. Z pewnością jednak nie dadzą tak wysokiej skuteczności jak działania promocyjne prowadzone w Internecie.
Statystyki mówią, że aż 97% Internautów korzysta z Google do znalezienie informacji na temat lokalnych usług. Przez Internet zamawiamy pizzę, sprawdzamy godziny pracy dentysty, sprawdzamy jak dojechać do najbliższej stacji diagnostycznej samochodów… Dlatego właśnie niezależnie od wielkości naszego biznesu, powinniśmy zadbać o wysoką widoczność naszej marki w Internecie.
W skutecznej promocji z pewnością pomoże nam technologia geolokalizacji Google, która umożliwia lepsze dopasowanie wyników, w zależności od miejsca, w którym się znajdujemy. Dzięki temu wpisując frazę - fryzjer męski, mechanik samochodowy, kawiarnia, itp. w pierwszej kolejności powinny pojawiać się wyniki lokalne, czyli związane z naszym miejscowością lub okolicą.
W przypadku lokalnego biznesu bardzo ważna moc mają także rekomendacje. Pozytywna opinia na Twojej stronie wystawiona przez osobę rozpoznawalną w regionie, może przełożyć się na większe zaufanie do marki.
Lokalne wyniki wyszukiwania - najważniejsze czynniki rankingowe 2018
08.01.2019 | Marketing internetowy
Prowadzisz lokalną firmę? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają teraz na pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i w jakie aspekty warto aktualnie inwestować w szczególności.
Spotkanie z przedsiębiorcami w Katowicach
04.04.2017 | Kroniki agencji
Do 2020 r. aż 80% ruchu będzie generowało video. To tylko jedna ze statystyk, która potwierdza, że nie możesz pominąć video marketingu w swojej strategii promocji, jeżeli zależy Ci na długofalowym rozwoju biznesu. Do tego właśnie zachęcali prelegenci podczas drugiej edycji FlexiForm Day w Katowicach.
6 najczęstszych błędów przedsiębiorców
03.03.2017 | E-biznes
Czy jesteś obiektywny w stosunku do prowadzonej przez siebie działalności? Stare podejście do biznesu 'dobry produkt sam się sprzeda' już dawno straciło rację bytu. Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie stały rozwój i stabilność, sprawdź czy nie popełniasz jednego z najczęstszych błędów przedsiębiorców.
Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu
09.01.2017 | Marketing internetowy
Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.
Jak zwiększyć sprzedaż?
24.11.2016 | E-biznes
Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.
Jak założyć wizytówkę na mapach Google?
17.08.2016 | Marketing internetowy
Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie.
5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę
17.08.2016 | E-biznes
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+