Kampanie adwords

"Aż 78% firm w Polsce, które korzystają z SEM, reklamują się za pośrednictwem linków sponsorowanych. Stale rośnie liczba firm, które wykorzystują reklamę AdWords."
źródło: Marketing w wyszukiwarkach 2016, IAB Polska

 

Reklama Google to jedna z najskuteczniejszych metod szybkiej promocji w wyszukiwarce. Najpopularniejszą formą reklamy AdWords są linki sponsorowane, które wyświetlają się na samej górze wyników w wyszukiwarce. Google daje jednak dużo więcej możliwości w zakresie promocji. Reklama AdWords może mieć także formę graficznej (bannerowej) reklamy kontekstowej, która publikowana jest na stronach sieci partnerskiej Google. Uwzględniając wybrane słowa kluczowe, algorytm selekcjonuje witryny o zbieżnej tematyce i w ten sposób dobiera odpowiednią reklamę do publikacji.

 

Kampanie Adwords dają duże możliwości w zakresie targetowania reklamy. Możemy dokładnie określić płeć, wiek, miejsce zamieszkania czy zainteresowania osób, do których chcemy trafić z określonym przekazem marketingowym.

 

Kampanie rozliczane są w formule PPC (pay per click), co oznacza, że płacimy tylko i wyłącznie za kliknięcie w naszą reklamę. Ze względu na różną konkurencyjność poszczególnych fraz, należy bardzo dokładnie przeanalizować słowa i frazy kluczowe, na które będzie wyświetlana nasza strona. Dobrze prowadzona kampania musi mieć jasno określone, mierzalne cele, dzięki którym będziemy w stanie określić zwrot z inwestycji (ROI).

Brak artykułów powiązanych z tematyką "Kampanie adwords"

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności