"Aż 2/3 marketerów uważa e-mail marketing za bardzo skuteczną formę reklamy internetowej która przynosi doskonały lub dobry zwrot z inwestycji."
źródło: Email Marketing Industry Census 2013
E-mail marketing to w dalszym ciągu jeden z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do klientów. W ramach kampanii e-marketingowych mogą być realizowane wszelkiego rodzaju działania, podejmowane z wykorzystaniem poczty elektronicznej. Masowa wysyłka e-maili nie ma jednak nic wspólnego ze spamowaniem.
Największe zalety e-mail marketingu to łatwość w personalizacji przekazu marketingowego, szybkość reakcji oraz względnie niskie koszty reklamy. Rezultaty kampanii e-mailingowych są w pełni mierzalne, a sam mailing zaliczany jest do długotrwałej reklamy (mail nie dezaktualizuje się tak szybko, jak wpisy w mediach społecznościowych. Odbiorca ma możliwość powrócenia do maila nieograniczoną ilość razy). Jeżeli do tego dodamy także jego zdolność do generowanie wysokiego zwrotu z inwestycji, to znaczy, że warto włączyć e-mail marketing do realizowanej strategii promocji firmy w Internecie.
Prognozy pokazują, że corocznie będzie zwiększać się liczba nowych adresów mailowych. Liczba adresów mailowych w 2009 r. do roku 2014 wzrosła z 1,9 mld do aż 2,5 mld. Oznacza to, że e-mail marketing dostarcza nieustannie ogromną liczbę nowych leadów do pozyskania.
Zasady legalnego mailingu
13.12.2016 | Marketing internetowy
Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+