"Ponad 30% wyświetleń pochodzi z zapytań składających się z 11-20 znaków. Odpowiedni dobór rozbudowanych fraz (long tail) może zwiększyć przychody nawet o 30%."
źródło: marketingland.com/the-long-tail-effect-why-word-count-matters-in-search-query-optimization-22002
Słowa kluczowe to te słowa, które w najlepszy sposób opisują zawartość naszej strony interntowej. Wybór słów lub fraz kluczowych jest niezwykle ważnym elementem optymalizacji i pozycjonowania strony. Wybór odpowiednich słów kluczowych pozwoli ułatwi internautom odnalezienie naszej strony w wyszukiwarce Google.
Google potwierdza, że Internauci wpisują coraz to bardziej szczegółowe zapytania. Dlatego też wybierając frazy, nie powinniśmy ograniczać się tylko do pojedynczych słów. Dobrze zbudowane frazy kluczowe nie tylko zapewniają większą konwersję, ale także są mniej konkurencyjne.
Bardzo pomocnym narzędziem w doborze słów kluczowych do pozycjonowania czy do reklamy AdWords jest planer słów kluczowych (Google Keyword Planner). Narzędzie to prezentuje tysiące popularnych w wyszukiwarce słów. Dodatkowo w planerze znajdziemy także statystyki słów kluczowych, informacje na temat konkurencyjności fraz oraz prognozy związane z popularnością słów. Jest to bezpłatne narzędzie Google, które wspiera przygotowanie kampanii linków sponsorowanych AdWords.
12 narzędzi content marketingu
12.05.2017 | Narzędzia i zasoby
Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+