E-PR

'Ponad 60% firm z listy Fortune 100 wykorzystuje media społecznościowe w prowadzonych kampaniach wizerunkowych.'
źródło: Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia, Ewa Głuszek

 

Działania e-PR polegają na zarządzaniu relacjami pomiędzy firmą, a jej otoczeniem, za pomocą kanałów i narzędzi internetowych. Public Relations buduje wizerunek firmy i umożliwia zaprezentowanie jej działalności w różnych perspektywach.

 

Zasadniczą różnicą pomiędzy typową reklamą, działaniami PR jest fakt, iż reklama działa w określonym miejscu oraz czasie i ma za zadanie nakłonić odbiorców do zakupu. Z kolei e-PR jest działaniem długookresowym, ma za zadanie zaprezentować firmę od najlepszej strony i pozyskać zaufanie klientów do marki.

 

E-PR nastawiony jest na budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami on-line. Do komunikacji z odbiorcami można wykorzystywać takie kanały jak media społecznościowe, strona www, blogi,  portale branżowe, media internetowe, itd. Prowadzenie działań e-PR powinno zostać poprzedzone przygotowaniem planu działalności PR, który dokładnie określi do kogo będą adresowane działania oraz jakie kanały komunikacji zostaną wykorzystane.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami