E-PR

'Ponad 60% firm z listy Fortune 100 wykorzystuje media społecznościowe w prowadzonych kampaniach wizerunkowych.'
źródło: Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia, Ewa Głuszek

 

Działania e-PR polegają na zarządzaniu relacjami pomiędzy firmą, a jej otoczeniem, za pomocą kanałów i narzędzi internetowych. Public Relations buduje wizerunek firmy i umożliwia zaprezentowanie jej działalności w różnych perspektywach.

 

Zasadniczą różnicą pomiędzy typową reklamą, działaniami PR jest fakt, iż reklama działa w określonym miejscu oraz czasie i ma za zadanie nakłonić odbiorców do zakupu. Z kolei e-PR jest działaniem długookresowym, ma za zadanie zaprezentować firmę od najlepszej strony i pozyskać zaufanie klientów do marki.

 

E-PR nastawiony jest na budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami on-line. Do komunikacji z odbiorcami można wykorzystywać takie kanały jak media społecznościowe, strona www, blogi,  portale branżowe, media internetowe, itd. Prowadzenie działań e-PR powinno zostać poprzedzone przygotowaniem planu działalności PR, który dokładnie określi do kogo będą adresowane działania oraz jakie kanały komunikacji zostaną wykorzystane.

strategia movement marketingowa

Movement marketing - jak poruszyć konsumenta i zyskać jego poparcie?

31.10.2017 | E-biznes

Współcześnie marka musi wyróżniać się na tle konkurencji czymś więcej niż jedynie atrakcyjnym produktem. Coraz istotniejsze staje się jej społeczne zaangażowanie i wartości, które prezentuje. Aby pozyskać zaufanie konsumentów, coraz więcej korporacji decyduje się na wdrożenie do swoich działań promocyjnych, strategii movement marketingowej. Sprawdź,  na czym to polega i jakie korzyści płyną z tego typu działań.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności