'Skrócenie czasu ładowania się strony Amazon.com o 1 milisekundę, zwiększyło przychód portalu o 1%. Zleć audyt swojej strony i zobacz w jaki sposób możesz zwiększyć efektywność prowadzonych działań marketingowych w Internecie.'
W e-marketingu ogromne znaczenie ma analiza skuteczności prowadzonych działań, oraz umiejętność wyciągania wniosków. Dlatego właśnie audyt zyskał szerokie zastosowanie w branży marketingu internetowego. Rekomendacje audytu pozwalają odpowiednio zaplanować zarówno pojedyncze akcje promocyjne, jak i całą kampanię marketingową firmy.
Audyt możemy przeprowadzić na każdym etapie działalności, aby poznać potencjał posiadanych zasobów, sprawdzić zgodność realizacji działań z przyjętą strategią lub ocenić efektywność działań. Jedną z największych zalet marketingu internetowego, jest jego miarodajność. Łatwość mierzenia rezultatów, sprawia, że audyt jest narzędziem bardzo często wykorzystywanym do oceny skuteczności e-marketingu.
Audyt SEO ma za zadanie sprawdzić, czy strona została prawidłowo zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google. Polega on na analizie m.in:
Audyt UX weryfikuje intuicyjność strony, łatwość nawigacji oraz wdrożoną architekturę informacji. Ocenia spójność przekazu, dostępność informacji oraz zgodność interfejsu z oczekiwaniami jej użytkowników.
Brak artykułów powiązanych z tematyką "Audyty"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+