Audyty

'Skrócenie czasu ładowania się strony Amazon.com o 1 milisekundę, zwiększyło przychód portalu o 1%. Zleć audyt swojej strony i zobacz w jaki sposób możesz zwiększyć efektywność prowadzonych działań marketingowych w Internecie.'

 

W e-marketingu ogromne znaczenie ma analiza skuteczności prowadzonych działań, oraz  umiejętność wyciągania wniosków. Dlatego właśnie audyt zyskał szerokie zastosowanie w branży marketingu internetowego. Rekomendacje audytu pozwalają odpowiednio zaplanować zarówno pojedyncze akcje promocyjne, jak i całą kampanię marketingową firmy.  

 

Audyt możemy przeprowadzić na każdym etapie działalności, aby poznać potencjał posiadanych zasobów, sprawdzić zgodność realizacji działań z przyjętą strategią lub ocenić efektywność działań. Jedną z największych zalet marketingu internetowego, jest jego miarodajność. Łatwość mierzenia rezultatów, sprawia, że audyt jest narzędziem bardzo często wykorzystywanym do oceny skuteczności e-marketingu. 

Audyt SEO ma za zadanie sprawdzić, czy strona została prawidłowo zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google. Polega on na analizie m.in:

  • Poprawności kodu źródłowego strony
  • Szybkości ładownia się strony
  • Słów kluczowych
  • Widoczności strony w wyszukiwarce.

Audyt UX weryfikuje intuicyjność strony, łatwość nawigacji oraz wdrożoną architekturę informacji. Ocenia spójność przekazu, dostępność informacji oraz zgodność interfejsu z oczekiwaniami jej użytkowników.

Brak artykułów powiązanych z tematyką "Audyty"

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności