'W ciągu 1 sekundy do wyszukiwarki Google wpisywanych jest ok 2,5 mln zapytań. Reklama w Internecie zwiększa zasięg oddziaływania przekazu marketingowego i pozwala w szybki sposób zdobyć nowych Klientów.'
O nieograniczonym potencjale Internetu w zakresie zwiększania widoczności marki oraz wspieraniu działań sprzedażowych nie trzeba nikogo przekonywać. Warto natomiast zastanowić się, jakie narzędzia wykorzystać, aby osiągnąć oczekiwane cele biznesowe.
Najczęściej wykorzystywane formy reklamy w Internecie:
Do największych zalet reklamy w Internecie należy z pewnością zaliczyć jej mierzalność. Możemy precyzyjnie wyliczyć efekty zastosowanej reklamy, obliczając poziom konwersji czy wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Duża elastyczność w zakresie określania budżetu reklamowego sprawia, że z reklamy w Internecie mogą korzystać zarówno duże firmy, jak i małe, lokalne przedsiębiorstwa.
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?
22.06.2017 | Marketing internetowy
Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę internautów.
20 darmowych banków zdjęć
13.04.2017 | Narzędzia i zasoby
Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.
Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?
07.02.2017 | Marketing internetowy
O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.
Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu
09.01.2017 | Marketing internetowy
Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.
Jak zwiększyć sprzedaż?
24.11.2016 | E-biznes
Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.
5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę
17.08.2016 | E-biznes
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+