Reklama w internecie

'W ciągu 1 sekundy do wyszukiwarki Google wpisywanych jest ok 2,5 mln zapytań. Reklama w Internecie zwiększa zasięg oddziaływania przekazu marketingowego i pozwala w szybki sposób zdobyć nowych Klientów.'

 

O nieograniczonym potencjale Internetu w zakresie zwiększania widoczności marki oraz wspieraniu działań sprzedażowych nie trzeba nikogo przekonywać. Warto natomiast zastanowić się, jakie narzędzia wykorzystać, aby osiągnąć oczekiwane cele biznesowe.

 

 Najczęściej wykorzystywane formy reklamy w Internecie:

  • Reklama w wyszukiwarce (AdWords);
  • Reklama w mediach społecznościowych (Facebook Adds, reklama na YouTube, itp.);
  • Reklama w formie artykułów sponsorowanych;
  • Reklama w sieciach afiliacyjnych;
  • RTB;
  • Banery reklamowe;
  • Emisja banerów.

Do największych zalet reklamy w Internecie należy z pewnością zaliczyć jej mierzalność. Możemy precyzyjnie wyliczyć efekty zastosowanej reklamy, obliczając poziom konwersji czy wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Duża elastyczność w zakresie określania budżetu reklamowego sprawia, że z reklamy w Internecie mogą korzystać zarówno duże firmy, jak i małe, lokalne przedsiębiorstwa. 

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Marketing internetowy

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę  internautów.

przeglądanie darmowych fotografii

20 darmowych banków zdjęć

13.04.2017 | Narzędzia i zasoby

Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

07.02.2017 | Marketing internetowy

O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

17.08.2016 | E-biznes

Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności