RTB

"Aż 61% reklamodawców i 70% usługodawców korzysta z reklamy RTB"
źródło: badania IAB Polska 2015/2016

 

Real Time Bidding to aukcje, które polegają na zakupie powierzchni reklamowej w Internecie,  w określonym czasie (real-time). Cały proces odbywa się za pośrednictwem platformy zarządzania danymi (DMP), z której korzystają agencje chcące opublikować reklamę oraz właściciele portali, którzy chcą sprzedać powierzchnię (lub odsłonę) reklamową.  

 

Automatyzacja marketingu umożliwia wysoki poziom targetowania i personalizacji reklamy. Dzięki temu docieramy z przekazem marketingowym do użytkownika, który jest faktycznie zainteresowany określoną treścią reklamy.

 

RTB adresowana jest zarówno do wielkich graczy rynkowych, jak i małych, lokalnych przedsiębiorstw. Zastosowanie reklamy RTB pozwala zoptymalizować koszty kampanii displayowych, zwiększyć widoczność marki i osiągnąć wyższą stopę zwrotu z inwestycji marketingowej.

Brak artykułów powiązanych z tematyką "RTB"

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności