
"Aż 61% reklamodawców i 70% usługodawców korzysta z reklamy RTB"
źródło: badania IAB Polska 2015/2016
Real Time Bidding to aukcje, które polegają na zakupie powierzchni reklamowej w Internecie, w określonym czasie (real-time). Cały proces odbywa się za pośrednictwem platformy zarządzania danymi (DMP), z której korzystają agencje chcące opublikować reklamę oraz właściciele portali, którzy chcą sprzedać powierzchnię (lub odsłonę) reklamową.
Automatyzacja marketingu umożliwia wysoki poziom targetowania i personalizacji reklamy. Dzięki temu docieramy z przekazem marketingowym do użytkownika, który jest faktycznie zainteresowany określoną treścią reklamy.
RTB adresowana jest zarówno do wielkich graczy rynkowych, jak i małych, lokalnych przedsiębiorstw. Zastosowanie reklamy RTB pozwala zoptymalizować koszty kampanii displayowych, zwiększyć widoczność marki i osiągnąć wyższą stopę zwrotu z inwestycji marketingowej.
Brak artykułów powiązanych z tematyką "RTB"
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+