Pozyskiwanie klientów

"Aż 81% prospektów nie jest gotowych do zakupu. Średni czas potrzebny na przekształcenie prospekta w leada to 123 dni"

 

Opanowanie sztuki pozyskiwania klientów to najpewniejszy przepis na rozwój firmy. Nie ma niestety jednej sprawdzonej metody, która byłaby skuteczna we wszystkich branżach i rodzajach działalności. Jeżeli myślisz, że formuła sprzedaży "dużo-szybko-tanio" jest gwarancją zdobycia klientów, to jesteś w błędzie. Aby pozyskać klienta, należy dokonać rzetelnej segmentacji rynku oraz dokładnej analizy potrzeb Klientów i ich zachowań w Internecie. 

 

Możemy korzystać z niezliczonej ilości metod i narzędzi pozyskania klientów - począwszy od tradycyjnego cold callingu, przez programy afiliacyjne, organizację wydarzeń promocyjnych, aż po realizację kampanii e-marketingowej. Badając zachowania internautów, Google podkreśla niekwestionowaną rolę tzw. micromoments w podejmowaniu decyzji zakupowych. Mikromomenty, to nic innego jak decydujące sekundy, w których podejmujemy decyzje o tym, czy wrzucimy dany produkt do koszyka w sklepie on-line, zapiszemy się do newslettera, czy w jakikolwiek inny sposób zwiążemy się z określoną marką. A zatem znajomość potrzeb i zachowań Klientów to pierwszy krok na drodze do ich pozyskania.

Zasady legalnego mailingu

Zasady legalnego mailingu

13.12.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

SEM7 - kim jesteśmy?

SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami