Pozyskiwanie klientów

"Aż 81% prospektów nie jest gotowych do zakupu. Średni czas potrzebny na przekształcenie prospekta w leada to 123 dni"

 

Opanowanie sztuki pozyskiwania klientów to najpewniejszy przepis na rozwój firmy. Nie ma niestety jednej sprawdzonej metody, która byłaby skuteczna we wszystkich branżach i rodzajach działalności. Jeżeli myślisz, że formuła sprzedaży "dużo-szybko-tanio" jest gwarancją zdobycia klientów, to jesteś w błędzie. Aby pozyskać klienta, należy dokonać rzetelnej segmentacji rynku oraz dokładnej analizy potrzeb Klientów i ich zachowań w Internecie. 

 

Możemy korzystać z niezliczonej ilości metod i narzędzi pozyskania klientów - począwszy od tradycyjnego cold callingu, przez programy afiliacyjne, organizację wydarzeń promocyjnych, aż po realizację kampanii e-marketingowej. Badając zachowania internautów, Google podkreśla niekwestionowaną rolę tzw. micromoments w podejmowaniu decyzji zakupowych. Mikromomenty, to nic innego jak decydujące sekundy, w których podejmujemy decyzje o tym, czy wrzucimy dany produkt do koszyka w sklepie on-line, zapiszemy się do newslettera, czy w jakikolwiek inny sposób zwiążemy się z określoną marką. A zatem znajomość potrzeb i zachowań Klientów to pierwszy krok na drodze do ich pozyskania.

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Marketing internetowy

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę  internautów.

Zasady legalnego mailingu

Zasady legalnego mailingu

13.12.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności