"Aż 81% prospektów nie jest gotowych do zakupu. Średni czas potrzebny na przekształcenie prospekta w leada to 123 dni"
Opanowanie sztuki pozyskiwania klientów to najpewniejszy przepis na rozwój firmy. Nie ma niestety jednej sprawdzonej metody, która byłaby skuteczna we wszystkich branżach i rodzajach działalności. Jeżeli myślisz, że formuła sprzedaży "dużo-szybko-tanio" jest gwarancją zdobycia klientów, to jesteś w błędzie. Aby pozyskać klienta, należy dokonać rzetelnej segmentacji rynku oraz dokładnej analizy potrzeb Klientów i ich zachowań w Internecie.
Możemy korzystać z niezliczonej ilości metod i narzędzi pozyskania klientów - począwszy od tradycyjnego cold callingu, przez programy afiliacyjne, organizację wydarzeń promocyjnych, aż po realizację kampanii e-marketingowej. Badając zachowania internautów, Google podkreśla niekwestionowaną rolę tzw. micromoments w podejmowaniu decyzji zakupowych. Mikromomenty, to nic innego jak decydujące sekundy, w których podejmujemy decyzje o tym, czy wrzucimy dany produkt do koszyka w sklepie on-line, zapiszemy się do newslettera, czy w jakikolwiek inny sposób zwiążemy się z określoną marką. A zatem znajomość potrzeb i zachowań Klientów to pierwszy krok na drodze do ich pozyskania.
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?
22.06.2017 | Marketing internetowy
Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę internautów.
Zasady legalnego mailingu
13.12.2016 | Marketing internetowy
Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.
Jak zwiększyć sprzedaż?
24.11.2016 | E-biznes
Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+