Wyniki wyszukiwania dla frazy ""

regularne publikowanie postów w wizytówce Google Moja Firma

5 powodów, dlaczego powinieneś korzystać z postów w wizytówce Google Moja Firma

05.03.2019 | Baza wiedzy

Mimo że wpisy informacyjne w wizytówce Google Moja Firma nie są już nową funkcją, zdaje się, że wciąż wiele firm nie dostrzega ich potencjału. Poznaj 5 powodów, dlaczego warto wdrożyć je do strategii promocyjnej swojego biznesu.

mapa Google

Lokalne wyniki wyszukiwania - najważniejsze czynniki rankingowe 2018

08.01.2019 | Marketing internetowy

Prowadzisz lokalną firmę? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają teraz na pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i w jakie aspekty warto aktualnie inwestować w szczególności.

strategia storytellingowa

Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka

18.10.2018 | Marketing internetowy

Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!

konferencja Google w Brukseli

Spotkanie ambasadorów Google Growth Engine w Brukseli

01.06.2018 | Kroniki agencji

Nieustanny rozwój technologii i jej coraz większy wpływ na nasze życie codzienne, zdecydowanie prowokuje do dyskusji. Kierunek, w którym zmierzamy, jest wciąż wielką niewiadomą, co w wielu z nas wywołuje zarówno ekscytację, jak i niepewność, a nawet strach. Właśnie ta niepewność stanowiła punkt wyjścia do dyskusji na temat przyszłości rynku pracy, wpływu sztucznej inteligencji coraz śmielej wkraczającej w nasze życie oraz umiejętności najbardziej pożądanych przez pracodawców, w której wzięliśmy udział w Brukseli.

koncentracja podczas pracy

5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność

31.01.2018 | Narzędzia i zasoby

Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu?  Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.

insighty w marketingu

Czym są insighty konsumenckie?

28.12.2017 | Marketing internetowy

Insight to fundament skutecznej kampanii promocyjnej. Determinuje kierunek prowadzonych działań marketingowych oraz w długoterminowej perspektywie wzmaga rozwój marki. Wyjaśniamy, na czym polega poszukiwanie insightów i wskazujemy, co jest w tym procesie najbardziej istotne.

statystyki Google Analytics

7 narzędzi analitycznych dla marketerów

29.11.2017 | Narzędzia i zasoby

Rzetelna analiza danych to klucz do sukcesu kampanii. Przedstawiamy listę 7 najlepszych narzędzi, które z powodzeniem usprawniają analityczną pracę marketerów.

strategia movement marketingowa

Movement marketing - jak poruszyć konsumenta i zyskać jego poparcie?

31.10.2017 | Blog

Współcześnie marka musi wyróżniać się na tle konkurencji czymś więcej niż jedynie atrakcyjnym produktem. Coraz istotniejsze staje się jej społeczne zaangażowanie i wartości, które prezentuje. Aby pozyskać zaufanie konsumentów, coraz więcej korporacji decyduje się na wdrożenie do swoich działań promocyjnych, strategii movement marketingowej. Sprawdź,  na czym to polega i jakie korzyści płyną z tego typu działań.

zwiekszanie ruchu na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

22.06.2017 | Blog

Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę  internautów.

12 narzędzi content marketingu

12.05.2017 | Narzędzia i zasoby

Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.

Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach

26.04.2017 | Kroniki agencji

Zobacz relację ze spotkania Ambasadorów programu Growth Engine w Atenach. Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali zaproszeni CEO, startupowcy, właściciele biznesów opartych na nowoczesnych technologiach oraz specjaliści ds. marketingu z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

przeglądanie darmowych fotografii

20 darmowych banków zdjęć

13.04.2017 | Narzędzia i zasoby

Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.

Napędzamy rozwój opolskich biznesów

10.03.2017 | Kroniki agencji

Tworzenie angażujących treści wideo to jeden z przepisów na sukces marketingowy dla lokalnego biznesu. Podczas opolskiej konferencji Flexiform Day uczestnicy mogli poznać  narzędzia Google (i nie tylko), które umożliwiają napędzenie sukcesu biznesowego w Interencie.

6 najczęstszych błędów przedsiębiorców

03.03.2017 | E-biznes

Czy jesteś obiektywny w stosunku do prowadzonej przez siebie działalności? Stare podejście do biznesu 'dobry produkt sam się sprzeda' już dawno straciło rację bytu. Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie stały rozwój i stabilność, sprawdź czy nie popełniasz jednego z najczęstszych błędów przedsiębiorców. 

Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?

07.02.2017 | Marketing internetowy

O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.

Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu

09.01.2017 | Marketing internetowy

Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.

Zasady legalnego mailingu

13.12.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.

Jak zwiększyć sprzedaż?

24.11.2016 | E-biznes

Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.

Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?

14.11.2016 | Marketing internetowy

Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.

Współpracujemy z Google

17.08.2016 | Kroniki agencji

O wysokich kompetencjach i umiejętnościach zespołu SEM7 mogą się na co dzień przekonać nasi Klienci. Ostatnio także Google docenił naszą wiedzę i zaangażowanie, wybierając członka zespołu SEM7 do programu Growth Engine Ambassadors Programme. Ogromnie się z tego cieszymy i nie zamierzamy ukrywać dumy.

Darmowy kurs Google

17.08.2016 | Marketing internetowy

Chcesz podwyższyć swoje kwalifikacje w zakresie marketingu internetowego? Prowadzisz własny biznes i szukasz sposobów na znalezienie nowego Klienta?  Skorzystaj z darmowego kursu Internetowych Rewolucji. Zdobądź certyfikat Google i nowe umiejętności cyfrowe. 

Jak założyć wizytówkę na mapach Google?

17.08.2016 | Marketing internetowy

Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie. 

5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę

17.08.2016 | E-biznes

Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.

Content marketing w biznesie

17.08.2016 | E-biznes

Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności