
10 błędów popełnianych w działaniach SEO
20.09.2019 | Marketing internetowy
Optymalizacja strony internetowej bezsprzecznie niesie za sobą wiele korzyści - im większa widoczność w wyszukiwarce Google, tym bardziej realne staje się nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem. Jednak należy mieć świadomość tego, że podczas prowadzenia działań SEO bardzo łatwo o popełnienie błędu. Dowiedz się, jakie czynniki mają wpływ na skuteczność pozycjonowania strony i na co należy uważać podczas jej optymalizacji.
5 powodów, dlaczego powinieneś korzystać z postów w wizytówce Google Moja Firma
05.03.2019 | Marketing internetowy
Mimo że wpisy informacyjne w wizytówce Google Moja Firma nie są już nową funkcją, zdaje się, że wciąż wiele firm nie dostrzega ich potencjału. Poznaj 5 powodów, dlaczego warto wdrożyć je do strategii promocyjnej swojego biznesu.
Lokalne wyniki wyszukiwania - najważniejsze czynniki rankingowe 2018
08.01.2019 | Marketing internetowy
Prowadzisz lokalną firmę? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają teraz na pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i w jakie aspekty warto aktualnie inwestować w szczególności.
Jak opowiadać, by pozyskać klienta? O storytellingu słów kilka
18.10.2018 | Marketing internetowy
Lubimy historie - zarówno te zupełnie odrealnione, jak i te oparte na faktach. Historie są stałym elementem naszego życia, od dziecka komunikujemy się właśnie za ich pomocą. To z nimi się utożsamiamy, angażujemy się w nie i dzięki nim czujemy bliskość z drugą osobą. Co ciekawe, fakt ten można wykorzystać nie tylko na płaszczyźnie prywatnej, ale i biznesowej. Chcesz, aby Twoja marka stała się bliższa konsumentom? Zaplanuj dobrą strategię storytellingową!
Spotkanie ambasadorów Google Growth Engine w Brukseli
01.06.2018 | Kroniki agencji
Nieustanny rozwój technologii i jej coraz większy wpływ na nasze życie codzienne, zdecydowanie prowokuje do dyskusji. Kierunek, w którym zmierzamy, jest wciąż wielką niewiadomą, co w wielu z nas wywołuje zarówno ekscytację, jak i niepewność, a nawet strach. Właśnie ta niepewność stanowiła punkt wyjścia do dyskusji na temat przyszłości rynku pracy, wpływu sztucznej inteligencji coraz śmielej wkraczającej w nasze życie oraz umiejętności najbardziej pożądanych przez pracodawców, w której wzięliśmy udział w Brukseli.
5 narzędzi, dzięki którym zwiększy się Twoja produktywność
31.01.2018 | Narzędzia i zasoby
Deadline się zbliża, a Twoja efektywność maleje w miarę upływu czasu? Mamy dla Ciebie doskonałe narzędzia online, dzięki którym brak skupienia nie będzie już dłużej uniemożliwiał Ci wykonywania obowiązków na czas.
Czym są insighty konsumenckie?
28.12.2017 | Marketing internetowy
Insight to fundament skutecznej kampanii promocyjnej. Determinuje kierunek prowadzonych działań marketingowych oraz w długoterminowej perspektywie wzmaga rozwój marki. Wyjaśniamy, na czym polega poszukiwanie insightów i wskazujemy, co jest w tym procesie najbardziej istotne.
7 narzędzi analitycznych dla marketerów
29.11.2017 | Narzędzia i zasoby
Rzetelna analiza danych to klucz do sukcesu kampanii. Przedstawiamy listę 7 najlepszych narzędzi, które z powodzeniem usprawniają analityczną pracę marketerów.
Movement marketing - jak poruszyć konsumenta i zyskać jego poparcie?
31.10.2017 | E-biznes
Współcześnie marka musi wyróżniać się na tle konkurencji czymś więcej niż jedynie atrakcyjnym produktem. Coraz istotniejsze staje się jej społeczne zaangażowanie i wartości, które prezentuje. Aby pozyskać zaufanie konsumentów, coraz więcej korporacji decyduje się na wdrożenie do swoich działań promocyjnych, strategii movement marketingowej. Sprawdź, na czym to polega i jakie korzyści płyną z tego typu działań.
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?
22.06.2017 | Marketing internetowy
Mały ruch na stronie internetowej to prawdziwa zmora blogera pragnącego wypromować się w sieci, czy też przedsiębiorcy chcącego pozyskać wartościowych klientów, którzy sprawią, że jego inwestycja zwróci się - i to z nawiązką. Kluczem do sukcesu są regularnie prowadzone działania marketingowe. Przedstawiamy 8 skutecznych praktyk, dzięki którym przyciągniesz uwagę internautów.
12 narzędzi content marketingu
12.05.2017 | Narzędzia i zasoby
Tworzenie angażujących treści wymaga ogromnej kreatywności. Najtrudniejszym etapem tego procesu, zdaje się znalezienie odpowiedniego tematu, który przyciągnie zainteresowanie odbiorców. Dlatego polecamy 12 narzędzi, które pomogą Ci znaleźć inspirację do napisania atrakcyjnych tekstów marketingowych i poradnikowych.
Spotkanie Ambasadorów Growth Engine Google w Atenach
26.04.2017 | Kroniki agencji
Zobacz relację ze spotkania Ambasadorów programu Growth Engine w Atenach. Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali zaproszeni CEO, startupowcy, właściciele biznesów opartych na nowoczesnych technologiach oraz specjaliści ds. marketingu z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
20 darmowych banków zdjęć
13.04.2017 | Narzędzia i zasoby
Szukasz darmowych zdjęć wysokiej rozdzielczości? Już nie musisz korzystać z płatnych stocków. Prezentujemy zestawienie 20 najpopularniejszych banków z darmowymi zdjęciami.
Napędzamy rozwój opolskich biznesów
10.03.2017 | Kroniki agencji
Tworzenie angażujących treści wideo to jeden z przepisów na sukces marketingowy dla lokalnego biznesu. Podczas opolskiej konferencji Flexiform Day uczestnicy mogli poznać narzędzia Google (i nie tylko), które umożliwiają napędzenie sukcesu biznesowego w Interencie.
6 najczęstszych błędów przedsiębiorców
03.03.2017 | E-biznes
Czy jesteś obiektywny w stosunku do prowadzonej przez siebie działalności? Stare podejście do biznesu 'dobry produkt sam się sprzeda' już dawno straciło rację bytu. Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie stały rozwój i stabilność, sprawdź czy nie popełniasz jednego z najczęstszych błędów przedsiębiorców.
Jak korzystać legalnie z cudzych nagrań video?
07.02.2017 | Marketing internetowy
O skuteczności video marketingu już chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Jeżeli nie dysponujesz własnymi nagraniami video, sprawdź na jakich zasadach będziesz mógł skorzystać z dostępnych w Internecie video zasobów.
Bądź zawsze na czasie- zasady Real Time Marketingu
09.01.2017 | Marketing internetowy
Wykorzystaj potencjał marketingu w czasie rzeczywistym. Natychmiastowa reakcja marketingowa na bieżące wydarzenia może przynieść ogromny sukces wizerunkowy. Sprawdź jakie zasady rządzą tą formą promocji, a także w jaki sposób możesz wdrożyć ją w swojej firmie.
Zasady legalnego mailingu
13.12.2016 | Marketing internetowy
Czy wiesz jakie kary grożą za nielegalne spamowanie skrzynek? Poznaj zasady prowadzenia legalnych kampanii mailingowych, aby zwiększyć współczynnik konwersji i uniknąć surowych kar finansowych.
Jak zwiększyć sprzedaż?
24.11.2016 | E-biznes
Dlaczego niektórym firmom udaje się osiągnąć wysokie wyniki w sprzedaży internetowej, a innym nie? Zmień podejście do prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się jakie metody marketingowe mogą sprawić, że Twoja strona internetowa uzyska wysokie wskaźniki konwersji.
Jakiego pozycjonowania potrzebujesz?
14.11.2016 | Marketing internetowy
Czy wiesz jaki rodzaj pozycjonowania powinieneś wybrać dla swojej firmy? Podpowiadamy na czym polega pozycjonowanie i jakie może przynieść efekty. Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów dzięki zastosowaniu skutecznego SEO.
Współpracujemy z Google
17.08.2016 | Kroniki agencji
O wysokich kompetencjach i umiejętnościach zespołu SEM7 mogą się na co dzień przekonać nasi Klienci. Ostatnio także Google docenił naszą wiedzę i zaangażowanie, wybierając członka zespołu SEM7 do programu Growth Engine Ambassadors Programme. Ogromnie się z tego cieszymy i nie zamierzamy ukrywać dumy.
Darmowy kurs Google
17.08.2016 | Marketing internetowy
Chcesz podwyższyć swoje kwalifikacje w zakresie marketingu internetowego? Prowadzisz własny biznes i szukasz sposobów na znalezienie nowego Klienta? Skorzystaj z darmowego kursu Internetowych Rewolucji. Zdobądź certyfikat Google i nowe umiejętności cyfrowe.
Jak założyć wizytówkę na mapach Google?
17.08.2016 | Marketing internetowy
Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie.
5 miejsc w sieci, gdzie warto być prowadząc lokalną firmę
17.08.2016 | E-biznes
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Internecie? Poznaj 5 miejsc w Internecie, w których warto zamieścić informacje o swojej firmie. Doradzamy, gdzie warto się pojawić i promować, aby zwiększyć widoczność reklamy i trafić bezpośrednio do lokalnych klientów.
Content marketing w biznesie
17.08.2016 | E-biznes
Jesteś ciekaw, które firmy jako pierwsze zastosowały narzędzia content marketingowe w swojej strategii? Zapraszamy do zapoznania się z historią content marketingu. Zobacz jak nurt ten rozwijał się na świecie. Zainspiruj się do stworzenia wartościowego contentu i zdobądź zaufanie klientów.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+