Pokaż się swoim Klientom na mapie Google. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z tej usługi, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiadamy w jaki sposób można założyć firmową wizytówkę na mapie.
Jeżeli prowadzisz lokalną działalność, wizytówka na mapie powinna być podstawowym narzędziem promocji Twojej firmy w Internecie. Mapa Google prezentowana jest w SERPach (wynikach wyszukiwarki) na samej górze. Oznacza to, że jeżeli prawidłowo założysz wizytówkę, masz szansę pojawić się wysoko w wyszukiwarce. Dzięki temu możesz zyskać skuteczne narzędzie promocji swojej firmy całkowicie za darmo.
Najważniejszym kryterium założenia wizytówki na mapie Google, jest posiadanie fizycznego adresu biura. Weryfikacja konta odbywa się poprzez przesłanie kodu na wcześniej wskazany adres pocztowy. Nie wymusza to bynajmniej prowadzenia biznesu tylko i wyłączenie w formie stacjonarnej. Ważne jest jednak, aby klienci mogli fizycznie skontaktować się z naszą firmą.
Aby zarejestrować wizytówkę, należy skorzystać z jednego z posiadanych przez nas kont Google. Może to więc być przykładowo konto pocztowe Gmail czy konto na Google+. Musimy pamiętać, że wizytówka zostanie przypisana do konta, z którego ją rejestrujemy. Warto więc założyć konto firmowe, aby uniknąć późniejszych powiązań konta firmowego z kontem prywatnym.
Zdecydowanie najpopularniejszą metodą potwierdzenia zgodności adresu, jest weryfikacja pocztowa. Google w okresie od jednego tygodnia do miesiąca od dnia rejestracji, przesyła na wskazany adres kartę pocztową z kodem. Po otrzymaniu kartki, raz jeszcze logujemy się w usłudze Moja Firma i wpisujemy kod weryfikacyjny. Po zatwierdzeniu kodu, nasza wizytówka powinna być już aktywna.
SEM7 to grupa ekspertów w branży e-marketingu. Skutecznie pozycjonujemy naszych klientów i zapewniamy im wysoką widoczność w Internecie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
facebook google+