Pozycjonowanie strony z kredytami

 

Informacje dot. pozycjonowanej strony:

 

Cel pozycjonowania:

Stan strony www przed rozpoczęciem prac:

Dane z Google Analytics –  przed przystąpieniem do pozycjonowania
Dane z Google Analytics - przed przystąpieniem do pozycjonowania

 

W pierwszym miesiącu zanotowaliśmy 374 sesje przy czym aż 42% to użytkownicy powracjący na stronę www. Równocześnie na stronie www zanotowaliśmy niską liczbę stron przypadającą na sesję oraz duży współczynnik odrzuceń na poziomie ~ 50%.

 

Aktualny stan strony wymagał takich działań jak:

 

 

Stan pozycjonowanej strony www po 12 miesiącach:

Dane z Google Analytics – 12 miesiąc pozycjonowania
Dane z Google Analytics - 12 miesiąc pozycjonowania

 

Zrealizowane cele:

Ponad 30% wejść z urządzeń mobilnych, wdrożenie wersji RWD zmniejszyło współczynnik odrzuceń użytkowników telefonów oraz tabletów

 

Wzrost ruchu na stronie z kredytami - 12 miesięcy pozycjonowania

Dane z Google Analytics - od początku pozycjonowania do stanu po 12 miesiącach

 

 

Warto zauważyć, że 71% to wejścia organiczne czyli te bezpośrednio z wyszukiwarki Google. Prawie 12% z witryn odsyłających przy stosunkowo niskim współczynniku odrzuceń to sygnał, że witryny odsyłające do pozycjonowanej strony są wysokiej wartości.

 

Dane z Webpozycja - po 12 miesiącach witryna jest widoczna na prawie 150 fraz w TOP 100

 

Podsumowanie:

Pozycjonowana strona kredytowa po 12 miesiącach zanotowała 10-krotny wzrost wejść. Wzrost konwersji przełożył się bezpośrednio na klientów lokalnych.

 

Wysoką konwersję udało się uzyskać dzięki odpowiedniej semantyce treści, odpowiedniej lokacji formularzy kontaktowych z przyciskami Call To Action oraz wersji mobilnej witryny.