Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie szerokie, nazywane również long tail charakteryzuje się dużą liczbą rozbudowanych, szczegółowych fraz kluczowych, często niszowych, rzadziej wyszukiwanych przez Internautów - ale zarazem generujących największą sprzedaż. W praktyce oznacza to, że klient nie szuka ogólnych informacji, tylko konkretnych przedmiotów, które chce kupić. Wszystkie wybrane frazy long tail, po uzyskaniu wysokich pozycji generują duży ruch na stronie. Dzięki temu zdobywamy ukierunkowanego klienta, który szuka konkretnych rzeczy. Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu szerokiemu, strona wyświetla się na wysokich pozycjach na bardzo duża liczbę fraz kluczowych.

Oficjalne dane prezentowane przez firmy badające globalny rynek wyszukiwań także pokazują, iż długość zapytań kierowanych do wyszukiwarek regularnie rośnie.

 

Cechy pozycjonowania szerokiego w sklepach internetowych
Cechy pozycjonowania szerokiego w sklepach internetowych

 

Dlaczego warto wybrać ten typ pozycjonowania?

Model ten jest szczególnie atrakcyjny dla sklepów internetowych, w których klienci szukają konkretnych nazw produktów, podając nazwę marki, wymiary itp. Szczególnie warto skorzystać z long tail SEO w sklepach z szerokim asortymentem, gdzie jest wiele podstron, a co za tym idzie wiele artykułów. Dzięki tego typu pozycjonowaniu zwiększamy prawdopodobieństwo dotarcia do naszej grupy docelowej.

 

Zalety pozycjonowania szerokiego:

  • Wzrost wejść na stronę
  • Wzrost sprzedaży
  • Relatywnie niskie koszty pozycjonowania
  • Ustabilizowane pozycje stron
  • Dotarcie do konkretnej grupy docelowej
  • Większe bezpieczeństwo - pozycjonowanie bardziej naturalne

Pozycjonowanie szerokie to dobry wybór zarówno dla małych jak i średnich firm, które mają szeroki asortyment i chcą zwiększyć swoją sprzedaż w Internecie.

 

Zalety pozycjonowania sklepów
Zalety pozycjonowania sklepów

 

Jak rozliczamy się za pozycjonowanie sklepów?

Pozycjonowanie sklepów jest elementem wdrożenia kompleksowego systemu SEM7, który zapewni Ci zarówno wysoką skuteczność prowadzonych działań promocyjnych, jak również bezpieczeństwo. Aby spełnić Twoje oczekiwania, przygotowaliśmy dwa warianty rozliczeń:
 

system abonamentowy - miesięczna opłata przeznaczona jest na podjęcie wszystkich działań marketingowych w ramach pakietu SEM7. Działania te zapewnią Twojej stronie wysoką widoczność. Korzystając ze stałego sytemu opłat masz pewność, że będziemy korzystać z różnorodnych narzędzi marketingowych, które wpłyną na umocnienie Twojej marki oraz zapewnią długofalowe rezultaty. Stała kwota abonamentowa, to także gwarancja, że opłata nigdy nie przekroczy ustalonego poziomu.
rozliczenie premii od efektów - opcja dla klientów, którym w szczególny sposób zależy na osiągnięciu konkretnego rezultatu np. zwiększenie sprzedaży internetowej, zwiększenie ruchu na stronie, itp. W tej formie rozliczenia klient ponosi stałą opłatę abonamentową oraz premię od efektów. Wybierając rozliczenie premii od efektów, masz gwarancje, że będziemy pracować na zwiększenie widoczności Twojej firmy, koncentrując się jednocześnie na konkretnych - ważnych dla Ciebie rezultatach.

MASZ PROBLEM Z WYBOREM USŁUGI DLA CIEBIE?

Oferujemy fachowe wsparcie i bezpłatne konsultacje. Dla każdego naszego klienta tworzymy indywidualną
strategię promocji w Internecie. Możemy to zrobić także dla Ciebie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM SPECJALISTĄ