Pozycjonowanie szerokie, nazywane również long tail charakteryzuje się dużą liczbą rozbudowanych, szczegółowych fraz kluczowych, często niszowych, rzadziej wyszukiwanych przez Internautów - ale zarazem generujących największą sprzedaż. W praktyce oznacza to, że klient nie szuka ogólnych informacji, tylko konkretnych przedmiotów, które chce kupić. Wszystkie wybrane frazy long tail, po uzyskaniu wysokich pozycji generują duży ruch na stronie. Dzięki temu zdobywamy ukierunkowanego klienta, który szuka konkretnych rzeczy. Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu szerokiemu, strona wyświetla się na wysokich pozycjach na bardzo duża liczbę fraz kluczowych.
Oficjalne dane prezentowane przez firmy badające globalny rynek wyszukiwań także pokazują, iż długość zapytań kierowanych do wyszukiwarek regularnie rośnie.
Model ten jest szczególnie atrakcyjny dla sklepów internetowych, w których klienci szukają konkretnych nazw produktów, podając nazwę marki, wymiary itp. Szczególnie warto skorzystać z long tail SEO w sklepach z szerokim asortymentem, gdzie jest wiele podstron, a co za tym idzie wiele artykułów. Dzięki tego typu pozycjonowaniu zwiększamy prawdopodobieństwo dotarcia do naszej grupy docelowej.
Pozycjonowanie szerokie to dobry wybór zarówno dla małych jak i średnich firm, które mają szeroki asortyment i chcą zwiększyć swoją sprzedaż w Internecie.
Pozycjonowanie sklepów jest elementem wdrożenia kompleksowego systemu SEM7, który zapewni Ci zarówno wysoką skuteczność prowadzonych działań promocyjnych, jak również bezpieczeństwo. Aby spełnić Twoje oczekiwania, przygotowaliśmy dwa warianty rozliczeń:
Oferujemy fachowe wsparcie i bezpłatne konsultacje. Dla każdego naszego klienta tworzymy indywidualną
strategię promocji w Internecie. Możemy to zrobić także dla Ciebie.
facebook google+