Audyt SEO

Nie osiągniesz sukcesu marketingowego, jeśli nie wiesz jakim narzędziem dysponujesz.

 

Jeżeli masz stronę internetową, ale nie jesteś zadowolony z poziomu ruchu lub konwersji, to znaczy, że musisz przeanalizować słabe i mocne strony Twojej witryny. Czy wiesz jak długo ładuje się Twoja strona internetowa? Czy odpowiednio dobrałeś słowa kluczowe do pozycjonowania? Czy przygotowane teksty marketingowe zapewniają przejrzystość i czytelność przekazu?

 

Weryfikacja jakości strony internetowej

Audyt dostarczy Ci bardzo kompleksowych danych technicznych, na podstawie których będziesz mógł ocenić potencjał swojej strony w promocji w kanałach online i zdiagnozować jej słabe strony. Przeprowadzona analiza SEO dostarczy Ci m.in. następujących informacji:

 

  • wskażemy błędy indeksowania,
  • wskażemy błędy w implementacji i optymalizacji kodu źródłowego,
  • wskażemy problemy z widocznością serwisu przez wyszukiwarki,
  • dostarczymy wyniki analizy struktury linków wewnętrznych i zewnętrznych,
  • ocenimy i wskażemy jak usprawnić wydajność i szybkość ładowania strony,
  • ocenimy i wskażemy jak poprawić strukturę strony i jakość nawigacji,
  • dostarczymy wyniki analizy aspektów technicznych, w tym m.in.: meta znaczniki, breadcrumbs, przekierowania, problemy z renderowaniem czy dostępnością dla robotów wyszukiwarek,
  • wskażemy błędy w implementacji wersji witryny dla użytkowników mobilnych.
Elementy audytu SEO
Elementy audytu SEO

 

Agencja SEM7 to wprawieni eksperci w projektowaniu stron internetowych oraz działaniach SEO. Nasza wiedza oraz doświadczenie gwarantuje przeprowadzenie audytu, który dostarczy wszystkich niezbędnych informacji na temat funkcjonalności strony internetowej.

 

Dokonujemy analizy następujących obszarów:

  • kod strony - weryfikujemy jakość i poprawność kodu strony. Przeanalizujemy także skalowalność kodu, określając czy strona może być łatwo rozbudowana o nowe elementy. Audyt wykaże elementy, które należy zmodyfikować w kodzie, aby przyspieszyć działanie witryny.
  • optymalizacja pod kątem wyszukiwarki Google - sprawdzamy widoczność strony w wyszukiwarce, a także wskażemy, które elementy w największym stopniu wpływają na pozycje w Google. Zweryfikujemy czy wdrożone przez Ciebie działania SEO były prowadzone zgodnie z wytycznymi Google. Poinformujemy także o niebezpieczeństwie nałożenia kar Google jeśli istnieje takowe ryzyko. Bardzo dużą uwagę zwrócimy na optymalizację strony, aby roboty z łatwością odczytały jej zawartość i odpowiednio ją zaindeksowały.
  • słowa i frazy kluczowe - przeanalizujemy czy wybrane przez Ciebie słowa kluczowe dobrze opisują Twoją działalność, pasują do treści prezentowanych w serwisie oraz czy generują odpowiednio duży ruch na stronie internetowej. Źle dobrane słowa uniemożliwiają odnalezienie strony w wyszukiwarce Google, co utrudnia promocję firmy. Zweryfikujemy także obecność słów kluczowych w linkowaniu wewnętrznym oraz ich zagęszczenie na stronie.
  • szybkość ładowania się strony - badania zachowań internautów jednoznacznie wskazuję, iż szybkość ładowania się strony ma kluczowe znaczenie dla podjęcia decyzji o pozostaniu na stronie lub porzuceniu jej. Jeżeli Twoja strona ładuje się dłużej niż 4 sekundy, możesz być pewny, że stracisz duży odsetek potencjalnych klientów. W związku z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, musisz wiedzieć, że czas ładowania się witryny na tych urządzeniach powinien być jeszcze krótszy. Analiza szybkości ładownia strony odpowie nam na pytanie, czy Twoja strona spełnia oczekiwania internautów, a także wskaże elementy wymagające poprawy.
  • użyteczność strony - doświadczenia internautów związane z korzystaniem ze strony internetowej mają ogromy wpływ na sukces witryny. Jeżeli nie zapewnisz internautom intuicyjności, łatwej nawigacji oraz przejrzystości strony, możesz ich na zawsze stracić. Bardzo duża konkurencja w Internecie wymusza konieczność dostosowania stron do oczekiwań odbiorców, zapewniając im jednocześnie wygodę oraz komfort użytkowania.
  • wersję mobilną strony - dziś to już standard i zapewne to wiesz. A czy wiesz, że dziś samo posiadanie wersji responsywnej to za mało? W zależności od branży już od 30-50% całości ruchu to ruch z urządzeń mobilnych. Użytkownicy smartfonów, tabletów i telefonów poruszają się i korzystają z witryn zupełnie inaczej, niż użytkownicy korzystający z komputerów stacjonarnych czy tabletów. Warto mieć tego świadomość i zoptymalizować wersję mobilną tak, by była możliwie użyteczna i skuteczna w przekazie. W audycie SEO ocenimy oraz wskażemy elementy wymagające poprawy w zakresie wersji mobilnej Twojej storny.

Samo posiadanie strony internetowej to za mało, aby osiągnąć sukces marketingowy - to tylko narzędzie. Będziesz tak skuteczny, jak skuteczne narzędzie posiadasz.

 

Wysoka konkurencja w Internecie wymaga podjęcia zdecydowanych działań, aby zapewnić sobie widoczność. Aby wiedzieć czy posiadana strona internetowa spełnia postawione przed nią zadania, przeprowadź audyt SEO. Jeśli nie masz pewności jakie posiadasz narzędzie - poddaj swoją stronę kompleksowej weryfikacji potencjału marketingowego, zanim zainwestujesz w działania marketingowe. Pamiętaj, że skierowanie ruchu na stronę to dopiero początek - natomiast to od jakości budowy samej strony internetowej zależy czy użytkownik dokona konwersji (zakupu, wysłania formularze, wykonania telefonu etc).

MASZ PROBLEM Z WYBOREM USŁUGI DLA CIEBIE?

Oferujemy fachowe wsparcie i bezpłatne konsultacje. Dla każdego naszego klienta tworzymy indywidualną
strategię promocji w Internecie. Możemy to zrobić także dla Ciebie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM SPECJALISTĄ