CONTENT MARKETING

Content marketing to wykorzystanie wartościowych treści do osiągnięcia określonych celów biznesowych. Dobra kampania content marketingowa może pomóc Ci wygenerować większą liczbę leadów, zwiększyć poziom sprzedaży, poszerzyć grono odbiorców, a także osiągać większe zyski.

 

Dlaczego content marketing jest skuteczny?

Eksperci w branży marketingu internetowego nie mają wątpliwości, że content marketing to obecnie najbardziej pożądana forma promocji firmy. Są i tacy, którzy twierdzą, że 'content marketing to jedyny rodzaj marketingu, jaki nam pozostał' (Seth Godin).

 

Cytat Seth Godin - Content Marketing to jedyny rodzaj marketingu, jaki nam pozostał.

 

Jesteśmy zmęczeni nachalnością przekazu reklamowego. Nauczyliśmy się nie zwracać uwagi na banery reklamowe (tzw. banner blindness). Bez większych wyrzutów sumienia rozłączamy telefon, gdy kolejny konsultant telefoniczny chce nam zaproponować swoją ofertę. Dodatkowo mamy dużą łatwość w dostępie do informacji. Jeżeli chcemy się czegoś dowiedzieć, szukamy eksperckich informacji w Internecie. I dlatego właśnie content marketing jest skuteczny.

 

Dlaczego warto inwestować w content marketing?

Zainwestuj w wartościowy content, a potencjalni klienci sami znajdą Cię w Internecie i przekonają się do Twojej marki. Jeżeli dostarczysz potencjalnym klientom wiedzy, która pozwoli im rozwiązać ich problem, z pewnością zyskasz ich zaufanie. Dostarczając fachowy content, zapewniasz sobie pozycję eksperta. Dzięki temu będziesz otrzymywał dużo więcej leadów, niż przed wdrożeniem kampanii content marketingowej. Odpowiednio dobrany content pozwoli Ci zdecydowanie zwiększyć zasięg przekazu marketingowego. W zależności od tego czy prowadzisz biznes lokalny, ogólnopolski czy międzynarodowy, będziesz mógł docierać z ofertą swojej działalności do określonej grupy odbiorców. Dodatkowo nienachalny przekaz o Twojej firmie, pozwoli Ci na wypracowanie długofalowych relacji z klientami. Dzięki temu z łatwością wyprzedzisz konkurencję na rynku i zapewnisz firmie stabilny rozwój.

 

Pamiętaj, że content marketing jest wartością samą w sobie. To właśnie wartość generowanej treści przekłada się na skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Nie wydajesz pieniędzy na reklamę, na którą nikt nie zwróci uwagi. Inwestując w content marketing budujesz know-how swojej firmy.

 

Korzyści kampanii content marketingowej
10 korzyści kampanii content marketingowej

 

Od kiedy content marketing napędza biznes?

Właściwa komunikacja pomiędzy firmą, a jej klientami odgrywa istotną rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Marketing od dawien dawna napędza rozwój biznesu, stanowiąc efektywną dźwignię handlu. Dzisiejsza forma content marketingu zdecydowanie odbiega od typowej, nachalnej reklamy popularnej kilka lat temu.

 

Content marketing nie jest tymczasowym trendem, lecz kluczem do trwałego rozwoju firmy. Dzisiaj 'po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem' (Tom Fishburne). Firmy, które lata temu wdrożyły strategię content marketingu do swoich działań promocyjnych, są dzisiaj liderami na rynku. Sprawdź dlaczego content marketing może napędzić rozwój biznesu i dołącz do grona firm, które osiągnęły sukces.

 

Z czego składa się content marketing?

Oferujemy kompleksowy pakiet narzędzi content marketingowych. W zależności od potrzeb dobierzemy dla Ciebie działania, które sprawią, że zwiększysz widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google i dotrzesz do szerokiego grona odbiorców.

 

Nie prowadzimy przypadkowych działań promocyjnych. Z doświadczenia wiemy, że przemyślane strategie marketingowe przynoszą zdecydowanie lepsze efekty. Dlatego zanim wdrożymy jakiekolwiek działania, w pierwszej kolejności wyznaczamy cele kampanii, definiujemy grupę odbiorców, wytyczamy działania, które należy podjąć w określonym przedziale czasu. W kolejnym etapie tworzymy wartościowy content, zajmujemy się jego dystrybucją i mierzymy wyniki efektywności prowadzonej kampanii. Takie podejście do content marketingu gwarantuje nam skuteczność, a naszym klientom satysfakcję z osiągniętych efektów.

 

Przykładowe formy content marketingu:

  • artykuły sponsorowane,
  • artykuły specjalistyczne,
  • infografika,
  • zdjęcia,
  • newslettery,
  • wpisy w mediach społecznościowych,
  • blogi,
  • case studies,
  • mikrostrony,
  • prezentacje,
  • materiały wideo,
  • raporty branżowe.

 

Content marketing w pakiecie SEM7

Jeżeli chcesz skutecznie zainwestować w rozwój firmy, postaw na content marketing. Decydując się na system SEM7, masz pewność, że otrzymasz content w atrakcyjnej i angażującej formie, który konwertuje. Zaproponowane przez nas działania są każdorazowo dostosowane do potrzeb i specyfiki firmy oraz budżetu przeznaczonego na działania marketingowe. Opracujemy dla Ciebie strategię na podstawie analizy branży, potencjału firmy oraz oczekiwanych efektów. Wysoka jakość merytoryczna i poczytność naszego contentu będą przez długie lata wypracowywały zysk Twojej firmie.

MASZ PROBLEM Z WYBOREM USŁUGI DLA CIEBIE?

Oferujemy fachowe wsparcie i bezpłatne konsultacje. Dla każdego naszego klienta tworzymy indywidualną
strategię promocji w Internecie. Możemy to zrobić także dla Ciebie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM SPECJALISTĄ