Kampanie Remarketingowe

Czy kiedykolwiek przeglądając kolejne strony w Internecie odniosłeś wrażenie, że reklama Cię śledzi? To jest właśnie remarketing.

 

Kampania Adwords Remarketing to skuteczne narzędzie zwiększania sprzedaży. Głównym celem remarketingu jest dotarcie do użytkowników Internetu, którzy odwiedzili nasz sklep, ale nie dokonali zakupu. Aby wywołać konwersję - zachęcić do zakupu czy kontaktu z firmą, możemy ponownie skierować reklamę do tych samych użytkowników. Reklama pojawi się wówczas w wyszukiwarce Google lub na innych stronach należących do sieci partnerskiej Google.

 

Zalety remarketingu

Największym atutem tej formy promocji, jest ponowne dotarcie do Internautów, którzy mogą być realnie zainteresowani dokonaniem zakupu. W ramach remarketingu możemy tworzyć zaawansowane listy użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą witrynę. Do każdej grupy odbiorców możemy przygotować osobny, spersonalizowany komunikat. Dzięki temu zapewniamy wysoką skuteczność reklamy.

 

Dlaczego remarketing działa?

Aby skutecznie zaplanować działania marketingowe, należy poznać sposób zachowania konsumentów. Badania marketingowe dot. zachowań konsumentów w Internecie potwierdzają, że Klienci rzadko kiedy podejmują natychmiastową decyzję o zakupie. Najczęściej potrzebują czasu, aby pozyskać niezbędnych informacji i porównać różne oferty. Zależnie od specyfiki branży cały proces decyzyjny trwa średnio 123 dni (Marketo on Marketing, 2012). Aż 81% nowych prospektów, którzy zapoznają się z Twoją ofertą, nie są jeszcze gotowi do zakupu w danym momencie. Dlatego właśnie remarketing bardzo mocno wspiera podjęcie decyzji o zakupie. Przypominając się regularnie naszym potencjalnym klientom, budujemy w nich gotowość do podjęcia decyzji zakupowej.

 

Schemat działania Remarketingu
Uproszczony schemat przejścia z użyciem Remarketingu.

 

Korzyści RLSA (Remarketing List for Search Ads)

  • Personalizacja przekazu.
  • Crosseling - możliwość zaoferowania dodatkowych produktów, które będą idealnym uzupełnieniem zakupionego produktu.
  • Zwiększenie lojalności klientów.
  • Łatwość w dotarciu do klienta, na różnych etapach procesu zakupowego.
  • Duża skuteczność w budowaniu widoczności marki i oferowanych produktów.
  • Łatwość w informowaniu do bieżących promocjach.
  • Reklama może być wsparta atrakcyjną grafiką, która skutecznie zachęci do zakupu.

 

Zacznij korzystać z kampanii AdWords Remarketing

Jeżeli chciałbyś zwiększyć konwersję na swojej stronie lub w sklepie e-commerce, zaplanuj kampanię AdWords Remarketing. Skorzystaj pomocy z fachowców. Przygotujemy dla Ciebie skuteczną strategię e-commerce, zapewniając kompleksowość obsługi oraz wysoki zwrot z inwestycji (ROI).

MASZ PROBLEM Z WYBOREM USŁUGI DLA CIEBIE?

Oferujemy fachowe wsparcie i bezpłatne konsultacje. Dla każdego naszego klienta tworzymy indywidualną
strategię promocji w Internecie. Możemy to zrobić także dla Ciebie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM SPECJALISTĄ