Pozycjonowanie sklepu internetowego

 

Informacje dot. pozycjonowanego sklepu:

 

Cel pozycjonowania:

Stan strony www przed rozpoczęciem prac:

Dane z Google Analytics –  przed przystąpieniem do pozycjonowania
Dane z Google Analytics - przed przystąpieniem do prac

 

Strona była wcześniej pozycjonowana, więc miała już niewielki ruch. W pierwszym miesiącu zanotowaliśmy 1511 sesji, głównie stronę odwiedzali nowi użytkownicy (ponad 80%). Oprócz zwiększenia ruchu, celem prac jest obniżenie współczynnika odrzuceń oraz wydłużenia średniego czasu sesji.

 

Aktualny stan strony wymagał takich działań jak:

 

Opis produkut w sklepie internetowym
Realizacja opisu produktu z naciskiem na strategię - Pozycjonowanie szerokie

 

Stan pozycjonowanej strony www po 6 miesiącach:

Dane z Google Analytics – 12 miesiąc pozycjonowania
Dane z Google Analytics - 6 miesiąc pozycjonowania

 

Zrealizowane cele:

 

Wzrost ruchu na sklepie - 6 miesięcy pozycjonowania

Wzrost ruchu na sklepie internetowym
Dane z Google Analytics - od początku pozycjonowania do stanu po 6 miesiącach

 

Porównanie ruchu na sklepie internetowym
Porównanie jednego z kluczowych miesięcy dla sklepu - czerwiec 2014 vs czerwiec 2016

 

Podsumowanie:

Oprócz zrealizowanych głównych celów, istotną informacją jest trwałość wdrożonego Systemu SEM7 - powyższe porównanie ruchu w kluczowych miesiącach, potwierdza trwałość wdrożonych działań.