Pozycjonowanie restauracji

 

Informacje dot. pozycjonowanej strony:

 

Cel pozycjonowania:

Stan strony www przed rozpoczęciem prac:

Strona wymagała gruntownej przebudowy, generowała niewielki ruch, jednak jej wygląd, struktura oraz streści nie generowały nowych klientów.

 

Aktualny stan strony wymagał takich działań jak:

 

Przykłady dobrego UX na stronie www
Strona restauracji została zrealizowana z naciskiem na konwersję

 

Stan strony po 3 miesiącach od wdrożenia nowej wersji:

Dane z Google Analytics – 3 miesiące po wdrożeniu nowej strony www
Dane z Google Analytics - Trzeci miesiąc po wdrożeniu nowej strony www

 

Stan strony po następnych 9 miesiącach

Dane z Google Analytics – 12 miesiąc po wdrożeniu nowej strony www
Dane z Google Analytics - 12 miesiąc po wdrożeniu nowej strony www

 

Zrealizowane cele:

Pozycjonowanie restauracji - 2 wzrost ruchu
9 miesięcy pozycjonowania - 2 wzrostu ruchu

 

Podsumowanie:

Duży wzrost ruchu został zanotowany w momencie uruchomienia nowej strony. Początkowy wysoki ruch jest skutkiem efektywnego marketingu szeptanego. Kilka następnych miesięcy to stały wzrost ruchu oraz konwersji - nowych klientów.